“Voortreffelijk..! ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant OpBuuren is idyllisch gelegen aan de Vecht in Maarssen (bij Utrecht) en biedt een heerlijk terras aan het water. De ambiance van het restaurant kan het best omschreven worden als stoer en chic en is met zestig zitplaatsen en een open keuken; persoonlijk, toegankelijk en lekker modern. Zo wordt er niet met een menukaart gewerkt, maar wordt u door de keuken echt verrast. Het restaurant wordt gerund door Patron Cuisinier Karl van Baggem staat al jaren hoog in de Gault Millau gids. Naast lunch en diner kunt u ook gebruik maken van de Leeuwenkamer voor private dining, receptie, bruiloft, vergadering of familiediner. In het restaurant kunt u ook kiezen voor de Chefs table (4-6 personen) met direct zicht op de keuken! Ook kunt u bij OpBuuren een sloep huren voor een culinaire vaartocht over de Vecht.
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. Prachtig interieur, zeer sfeervol en ruim ingericht.
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en service. Het eten was voortreffelijk, bijzondere combinaties van smaken en met veel aandacht bereid.. Dat was te proeven!
Zeer geschikt voor een zakelijke lunch maar ik kom hier graag (privé) nog eens uitgebreid dineren. Top.

Datum van bezoek: maart 2019
RestaurantOpBuuren, Eigenaar van Restaurant OpBuuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Jacqueline,
Hartelijk voor je mooie review - daar doen we het iedere dag voor! Heel graag nog eens tot ziens in OpBuuren! Culinaire groet Karl!

25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurant in Maarssen en zagen de goed kritieken op TripAdvisor. Toegegeven, sommige waren minder goed, maar die betroffen eerder teleurstelling in te hoge verwachtingen. Wij kozen voor 3 gangen met bijpassende wijnen. Helemaal top. Fraai opgediend, goed bereidt en interessant en fijn van smaak. Met name de dun gesneden entrecote was superb.
Deze komt op mijn shortlist.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Peteronium, veel dank voor de mooie review - fijn dat ons entrecote gerecht in de smaak viel. Heel graag nog eens tot ziens in OpBuuren! Met culinaire groet Karl van Baggem!

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een 5-gangendiner inclusief bijpassend wijnarrangement. De wijnen pasten perfect bij de gerechten. En elk gerecht was een schilderijtje op je bord en de smaken waren heel bijzonder. Vooral het gerecht met ei en verse truffel. Subliem! En de bediening was de hele avond zeer attent.

Datum van bezoek: februari 2019
Karl v, Owner van Restaurant OpBuuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Beste Petra, veel dank voor je mooie review en fijn dat je genoten hebt van mijn signature dish het truffel eitje. Graag nog eens tot ziens in OpBuuren!

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter op vrijdagavond gegeten bij Karl die wij nog van restaurant de Hoefslag kennen. Van het begin tot het einde zijn wij in de watten gelegd door de vriendelijke bediening en Karl zelf aan tafel. Ieder gerecht was een nieuwe sensatie qua combinatie en kleur geserveerd op prachtig servies. Ook de wijnen waren top afgestemd op de gerechten. Wij kunnen geen enkel verbeterpunt bedenken zo goed was het. Tongstrelend ... Ster-waardig.... “Avond om in een lijstje te stoppen”... kortom: een absolute aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
RestaurantOpBuuren, Owner van Restaurant OpBuuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Wauw R4279CXcharlotted wat een mooie review! Fijn dat jullie zo genoten hebben en graag nog eens tot zien bij OpBuuren!

22 februari 2019 beoordeeld

Wij zijn hier met 11 collega's geweest. We hebben heerlijk gegeten. 3 gangen menu. alles was voortreffelijk. Carlos deed het super. 11 kerels met een borrel op en we werden door hem vermaakt. Het eten was goed, mals en de wijnen erbij waren dikke prima. echt voor herhaling vatbaar. prijs weet ik niet heeft de baas betaald...

Datum van bezoek: februari 2019

Beste DJA1611, Dank voor jullie bezoek en de moeite die genomen is om ons een mooie review te geven. Graag nog eens tot ziens in OpBuuren!

Reizigers die Restaurant OpBuuren bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Restaurant OpBuuren geweest? Deel je ervaringen!