“Lekker gegeten.”
Beoordeling van De Eendracht

De Eendracht
Geclassificeerd als nr. 27 van 46 Restaurants in Maarssen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige terras, niet zo'n uitgebreide diner kaart maar voor lunch en diner zeker een aanrader. Vriendelijk personeel en heel smaakvol bereiden gerechten.

Datum van bezoek: juli 2018
Jelle P, Manager van De Eendracht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Beste Louis,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, graag tot ziens bij De Eendracht! Groet Marjolein Team De Eendracht ,

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 10 personen op zondag in restaurant ‘de Eendracht’ in Maarssen geluncht.

Het eten was redelijk maar de bediening maakte de indruk alleen uit ongeschoold en ongeïnteresseerd personeel te bestaan. Ofschoon ze weinige meter van mij stonden te praten werd mijn poging hun aandacht te trekken duidelijk geignoreerd....
In de tijd waar wij daar aan het lunchen waren zijn twee stellen die aan tafels in de buurt gingen zitten weer vertrokken omdat ze niet geholpen werden.

Ter afsluiting van onze lunch bestelden wij voor 8 personen koffie thee en cappucino. Deze werd met meerdere dienbladen en 4 koekjes zonder worden op de tafel gezet en wij konden het zelf maar uitzoeken!

In vergelijking met ‘restaurant de Nonnerie’ is het een een grote teleurstelling!

Voor mij geen tweede bezoek aan het restaurant de Eendracht!

Datum van bezoek: juli 2018

Beste Maria,
Het spijt ons te lezen dat u niet compleet heeft kunnen genieten van uw bezoek aan De Eendracht Maarssen, Wij willen u hier graag over spreken. Zou u ons willen benaderen via info@deeendracht-maarssen.nl? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Groet, Marjolein Team De Eendracht

4 juni 2018 beoordeeld

Hier even drankje gedaan. Gezellige setting in mooi oud pand aan de gracht in centrum van Maarssen. Vlotte bediening.

Datum van bezoek: juni 2018
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eendracht zit op een mooie lokatie,interieur is leuk.
Hier even binnengewipt voor een eenvoudig hapje.
De burrito met kip was ronduit niets.
Een kartonnen burrito uit de supermarkt met wat droge boontjes en een minimaal stukje kip, geserveerd op een klein bordje.Zag er al treurig uit.
Geen garnituur, geen saus, niets.Een droge hap.
Wij vroegen om een sausje om het een
beetje smeuïg te maken , kregen we Thaise chilisaus......!
De erbij bestelde frietjes waren lekker.
Ik zag dat de burrito nu ook niet meer op de kaart staat.
Jammer, een gemiste kans.

Datum van bezoek: maart 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening. Redelijk sfeervol restaurant. Diner was niet onaardig, maar duur. Vooraf tomatensoep; deze had wat warmer gekund. Daarna tournedos. Op zich goed maar wel iets te weinig doorbakken. Niets daarbij op wat stukjes onduidelijke stukjes groente na. Wel frietjes, maar zo weinig dat wij bij moesten vragen. Hier werd wel weer vier Euro’s voor gerekend. Als dessert crumble apple cake met ijs. Was goed, maar wel wat aan de zware kant. Dus niet geheel tevreden gingen wij weer huiswaarts.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die De Eendracht bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

In De Eendracht geweest? Deel je ervaringen!