“High tea”

Restaurant Oost - West
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Vleuten
9 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk high tea! Wel heel erg veel. Je krijgt eerst een heerlijk huisgemaakte soepje. Er liggen zoete en hartige hapjes. Lekkere luxe broodjes. De theepotten worden regelmatig gevuld en ik begon met een lekkere cappuccino. Ik vind wel dat er bij een high tea andere thee hoort. Losse thee zal mijn voorkeur zijn ipv de theesticks. Ik kom zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: maart 2020

23 november 2019 beoordeeld

Het was een fantastische dag, we hadden een koud en warm buffet,deze was uit de kunst, smaakte erg lekker en er was voldoende. De feestavond was Top!!! De bediening was vlot en vriendelijk, ze zorgde ervoor dat het je aan niets ontbrak. Het pand heeft een geweldige,warme sfeer, en de bediening erg vriendelijk en lief. Je voelt je er gelijk thuis.

Datum van bezoek: november 2019
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ‘s avonds onverwachts gaan eten. Het was een doordeweekse avond, niet erg druk. Eten was goed, kaart niet heel bijzonder. Beetje koele atmosfeer. Personeel was bijzonder aardig en behulpzaam.

Datum van bezoek: oktober 2019
5 november 2019 beoordeeld

Ter gelegenheid van een verjaardag, hebben wij genoten van een high-tea. Wat een verwennerij. Zelfs misschien een beetje teveel, voor ons in ieder geval. Maar alles was zeker lekker. Personeel vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 oktober 2019 beoordeeld

Erg gezellige locatie; sfeer en service uitstekend.
wij vierden ons 60 jarig huwelijksjubileum in de vorm van een receptie/aangeklede borrel. Alles was zeer goed verzorgd.
Ontvangst, hapjes, drankjes en bediening uitstekend.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant Oost - West bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Oost - West geweest? Deel je ervaringen!