“Heerlijke lunch in gezellige brasserie”
Beoordeling van Brasserie De Brouwerij

Brasserie De Brouwerij
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Vleuten
Keukens: Midden-Europees
Beschrijving: De Brouwerij, eten enzo is een hedendaags restaurant gevestigd in een prachtig monumentaal pand met een zonnig terras in het centrum van de oude dorpskern van Vleuten (vlakbij Leidsche Rijn). Ideaal voor lunch, borrels, diner, vergaderen en recepties. Maar ook voor het organiseren van uw feest, reünie, groepsdiner, vergadering, training etcetera. Graag tot ziens in Vleuten! Wij zijn tot 1/9 gesloten ivm met verbouwing!
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelunchd. Prijs-kwaliteit is goed. Bediening is snel en erg vriendelijk. Gezellige inrichting. Hier komen we zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2019

1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ze gevonden via TripAdvisor en was echt de moeite waard. Heerlijk geluncht en wij gaan zeker een keer terug komen voor diner! Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een lunch gegeten.
Keurige salade met zalm en en goede saté.

Koffie was net als de thee vergezeld van een kleine chocolade bolletje.
Koffie was heet en goed van smaak.

De bediening was vriendelijk en adequaat.

Datum van bezoek: februari 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is altijd goed, eten nog beter! Heerlijk wildmenu, met fazant voor een het als hoofd. Mooie sushi-achtige rolletjes van de fazant en rode kool in spek.

Kortom aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
8 november 2018 beoordeeld

Originele menukaart (1x gezien in IJsland) lekker gegeten. Alleen is het moeilijk kiezen omdat het meeste dag verse producten zijn. Groente, vlees, vis e.d. van de dag. gezellige ambiance en vlot en aardig personeel

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Brasserie De Brouwerij bekeken, bekeken ook

Vleuten, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Brasserie De Brouwerij geweest? Deel je ervaringen!