“Complimenten”
Beoordeling van Brasserie De Brouwerij

Brasserie De Brouwerij
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Vleuten
Keukens: Midden-Europees
Beschrijving: De Brouwerij, eten enzo is een hedendaags restaurant gevestigd in een prachtig monumentaal pand met een zonnig terras in het centrum van de oude dorpskern van Vleuten (vlakbij Leidsche Rijn). Ideaal voor lunch, borrels, diner, vergaderen en recepties. Maar ook voor het organiseren van uw feest, reünie, groepsdiner, vergadering, training etcetera. Graag tot ziens in Vleuten! Wij zijn tot 1/9 gesloten ivm met verbouwing!
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we weer lekker gegeten! Alles vers. Ook de friandises, aanrader. Goede sfeer goede muziek. Eigenaar is heel vriendelijk en attent! Tot de volgende keer.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot gezelschap. Helaas een beperkte kaart (zoals wel vaker voorkomt bij grote gezelschappen) maar wel goede kwaliteit. Snelheid bediening en tijd tussen gangen is een aandachtspuntje. Overall: gezellige ambiance, goede prijs-kwaliteit verhouding.

16 april 2018 beoordeeld

Werden ontvangen door een arrogante blonde dame die duidelijk uitstraalde dat ze er eigenlijk geen zin in had .
Drankjes werden met een klap op tafel gezet, later de borden nog harder en ongeïnteresseerd, de bedrijfsleidster is een vriendelijke dame die haar personeel zeker beter zou mogen aansturen, en kan geen lachje af en zeker geen grapje.
Eten is redelijk qua prijs kwaliteit alhoewel de groenten bij het hoofdgerecht erg karig zijn met een wortel die het hete water alleen geroken heeft.
Op het laatst een koffie met calvados besteld met een erg karige maat van de calvados, gewoon een ondermaatse borrel dus, toen ik er wat van zei werd mij hooghartig verteld dat dat nu eenmaal de maat was, toen ik haar vertelde dat als het haar gelukkig maakte ik het maar zo liet.
Haar antwoord was als het mij gelukkig maakte zij er wel wat bij wilde doen, de arrogantie ten top.
Nu heb ik ongeveer veertig jaar horeca ervaring dus mijn advies zou zijn, neem afscheid van het kind of stuur haar op een cursus gastvrijheid zeker geen overbodige luxe.
Dus om mij op een avondje uit niet te irriteren blijf ik er maar weg.
Overigens eerder ben ik daar ook geweest en toen was het wel heel gezellig maar zonder de blonde dame.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi geworden na de verbouwing. Gastvrouw erg vriendelijk, net als de bediening. Eten ook goed. Niet meer het bruin café zoals het was maar een mooie brasserie met goede ambiance. In alle opzichten verbeterd.

Datum van bezoek: maart 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met t gezin gegeten en absoluut waar voor je geld. Het wild menu was gewoon goed en aan te raden. Gerechten voor de kinderen waren prima met bavette met frietjes en salade. Ambiance is verbeterd en meer eigentijds. We komen absoluut terug.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Brasserie De Brouwerij bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Vleuten, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Brasserie De Brouwerij geweest? Deel je ervaringen!