“Prima eerste indruk”
Beoordeling van Brasserie De Brouwerij

Brasserie De Brouwerij
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Vleuten
Keukens: Midden-Europees
Beschrijving: De Brouwerij, eten enzo is een hedendaags restaurant gevestigd in een prachtig monumentaal pand met een zonnig terras in het centrum van de oude dorpskern van Vleuten (vlakbij Leidsche Rijn). Ideaal voor lunch, borrels, diner, vergaderen en recepties. Maar ook voor het organiseren van uw feest, reünie, groepsdiner, vergadering, training etcetera. Graag tot ziens in Vleuten! Wij zijn tot 1/9 gesloten ivm met verbouwing!
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met t gezin gegeten en absoluut waar voor je geld. Het wild menu was gewoon goed en aan te raden. Gerechten voor de kinderen waren prima met bavette met frietjes en salade. Ambiance is verbeterd en meer eigentijds. We komen absoluut terug.

Datum van bezoek: december 2017

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten! Ook voor de kids lekker eten (ipv alleen maar kipnuggets, gewoon bavette met sla en frites of risotto) voor een eerlijke prijs! We komen weer.

Datum van bezoek: december 2017
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe Brouwerij is een hele verbetering en een aanwinst voor Vleuten. Leuke kaart en prima gerechten. Vooral de lende steak met eendenlever is heerlijk. Waar nog een behoorlijke verbetering is te behalen is bij de bediening. Nu (nog) erg onervaren en zenuwachtig.

Datum van bezoek: november 2017
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het oude restaurant is failliet. Dit betreft een “doorstart” onder dezelfde naam. De indeling is verbeterd, de tafels zijn te klein, de maaltijd en de prijzen zijn teleurstellend. De hoeveelheid eten is zeer karig, er staat een fles water op tafel (bron-of kraanwater?) waarvoor een bedrag van € 3.00 in rekening wordt gebracht. Voorlopig ga ik hier niet meer naar toe

Datum van bezoek: oktober 2017
13 november 2017 beoordeeld

Gelukkig is restaurant de Brouwerij weer open met nieuwe eigenaars.
Moderne inrichting, prima kaart en prijsstelling. Grote bar domineert de ruimte.
Heerlijk gegeten. Voor de toilet hoef je niet meer de trap op!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Brasserie De Brouwerij bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Vleuten, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Brasserie De Brouwerij geweest? Deel je ervaringen!