“Goed eten, wel prijskaartje”
Beoordeling van Meneer Wong

Meneer Wong
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Vleuten
Keukens: Aziatisch
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier meerdere malen gegeten.
Het concept is leuk met dat je kleine gerechten kan bestellen en daardoor veel verschillende gerechten kan proberen.
Ongemerkt geef je dan wel veel geld uit voor een avond uit eten, maar de kwaliteit van het eten is erg goed en naar onze mening dus zeker ook waard.

Datum van bezoek: augustus 2018

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

+Goede verse sushi
+Uitgebreide menukaart
-beetje lang moeten wachten op een niet al te grote bestelling

Datum van bezoek: september 2017
4 april 2018 beoordeeld

Hier met collega's gegeten, en ondanks een prima bediening is het eten niet wat ik er van verwachtte, een chinees restaurant bereid indische gerechten toch anders dan de Indo zelf. Afhalen kan ook en is niet afgescheiden van het restaurant.
Voor mij geen terugkomer, ik eet liever bij een echte Indonees.

Datum van bezoek: maart 2018
8 februari 2018 beoordeeld

Een klein maar prima restautant. Lekkere hapjes proberen of een volledig gerecht eten. Prima bediening met aandacht voor je vragen/wensen.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n tweeën op zondag naar Meneer Wong. Grappig concept: bestel 2 gerechtjes die je dan snel op je bord krijgt! Op voorwaarde dat het personeel wel goed luistert en champignons en saté door elkaar haalt! Het eten is ronduit saai en is nergens verrassend. Dit restaurant zit duidelijk op veilig en middle of the road.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Meneer Wong bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

Vleuten, Utrecht Province
Vleuten, Utrecht Province

In Meneer Wong geweest? Deel je ervaringen!