“Prijs kwaliteit kan beter ”
Beoordeling van De Hebberd

De Hebberd
Reserveren met
De Hebberd is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in Barneveld
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie en terras zijn prima, kaart ziet er leuk uit. Twee verschillende diners besteld - beide werden te koud geserveerd. Porties echt aan de kleine kant, jus duidelijk ‘uit een pakje’ en te veel, waardoor je je salade niet op een schone plek op je bord kon scheppen. Kortom: met prijzen aan de bovenkant van dit segment in de markt een beetje een tegenvaller.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een groep van 12 personen. De keuze op de kaart is uitgebreid. Het eten is lekker, maar voordat dat zover is, moet je 1,5 uur geduld hebben tussen voor en hoofdgerecht en vervolgens komt er een hoofdgerecht verkeerd door, dit werd opgelost. Na bestellen van drinken duurt het ook een half uur voordat het op tafel stond. Afgesproken met bediening of het nagerecht voor 1 persoon snel kon worden geserveerd omdat de trein moest worden gehaald, dit zou geregeld worden! Het duurde weer een half uur voordat het op tafel stond. Na het eten gevraagd om de rekening, na een kwartier was deze er nog niet, en zijn we opgestaan en na goede avond gezegd te hebben drong het bij het personeel nog niet door dat we er helemaal klaar mee waren. We zijn zelf maar terug gelopen om te zeggen dat we misschien nog even moesten betalen!

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed (lunch) eetcafé midden in het centrum. Vriendelijke bediening
Gezellig buitenterras eneen overdekt terras.

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek, centraal in Barneveld. Gezellig (verwarmd) terras. Binnen meer eenvoudig als een bruine kroeg ingedeeld. Bediening is snel en vriendelijk. Kaart heeft met name leuke omschrijvingen van de gerechten. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Lekker voor een lunch

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hier geweest voor een ‘snelle hap’. Bediening is vriendelijk en snel. Eten is lekker. Niets meer, niets minder.

Reizigers die De Hebberd bekeken, bekeken ook

Barneveld, Gelderland

In De Hebberd geweest? Deel je ervaringen!