Vandaag geopend: 09:30 - 17:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top mountainbikes

Top mountainbikes, netjes afgesteld op framehoogte. Schakelde soepel, schone schijf remmen ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
ronaldv292
Leiderdorp, Nederland
via mobiele applicatie
TOP!

Ik zie dat 38 van de 41 beoordelingen "uitstekend" waren, en ik sluit me daar graag bij aan. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 3 mei 2019
TeunuitRotterdam
Lees alle 43 beoordelingen

Beoordeeld op 16 april 2018

Was een super leuke middag met mijn man. Leuke route. Het weer zat mee, dus dat maakte de tocht extra fijn. Meerdere routes mogelijk. Helaas geen wilde dieren gespot. Fietsen waren prima kwaliteit. Onze fiets ging stuk, en het verhuurbedrijf kwam direct een nieuwe fiets brengen. Ging niet van de borg af.

Datum van activiteit: april 2018
Paul B, Eigenaar van Mountainbikenopdeveluwe.nl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Hoi Nikki, Dank voor de review. Jammer dat jullie geen wild hebben gespot. Ik zou zeggen kom nog een keer terug. Je kan dan mountainbiken op onze andere nieuwe routes en wellicht heb je dan wel kans om de zwijnen, herten en vossen van de Veluwe te zien.

Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Een geslaagd uitje. Prachtige fietsroutes op degelijke fietsen met een handig gps systeem. Aan te raden voor jong en oud.

Datum van activiteit: april 2018

Hoi Arjen, leuk om op deze manier terug te lezen. Missie geslaagd!

Beoordeeld op 13 april 2018

Met onze vriendengroep gemountainbiked op de Veluwe onder begeleiding van een hele enthousiaste gids. We hebben een super leuke dag gehad!

Datum van activiteit: april 2018

Hoi Dorine, jullie waren een leuke groep. Dank voor jullie komst.

Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Dit is een kleine, maar fijne organisatie. Door de geweldige GPS routes fietst je over paadjes en trails dwars door de bossen. Heel bijzonder en voor iedereen leuk.

Datum van activiteit: april 2018

Goed om terug te lezen, Janine. Dank voor je review. Wellicht zien we jullie nog een keer terug op onze nieuwe routes.

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Onlangs met 3 vriendinnen heerlijk gefietst op de Veluwe. Leuke afwisselende routes en goed te volgen met de GPS. Goede uitleg, rugzak en helms zijn inbegrepen. Omgeving is heerlijk rustig, grote kans om mooie dieren onderweg te zien.

Datum van activiteit: maart 2018
Paul B, Eigenaar van Mountainbikenopdeveluwe.nl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Dank voor je review en wij zien jullie graag nog een keer terug.