Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Een rustig park in de maand april. Ik denk dat het in de zomermaanden drukker zal zijn.
Gelegen dichtbij zee. Je loopt gemakkelijk naar het strand de trap op en door de duinen.
De huisjes zijn ruim en leuk ingericht. Wij hadden met 6 man een 8 persoonshuisje en dat was prima te doen. Er zijn 2 badkamers met douche en een aparte toilet. De 2 persoonsslaapkamertjes met 2 eenpersoonsbedden zijn iets of wat krap, maar wel prima om te slapen. De grote slaapkamer met een tweepersoonsbed is wat ruimer en dan is er nog een stapelbed, wat wij niet hebben gebruikt.
Goede service op het park. Bij aankomst in het huisje werd er een bosje tulpen gebracht, we werden goed geholpen met het verbinding maken met wifi toen ons dat zelf niet lukte en een lek in de keuken werd direct opgelost.
Op het park is een restaurant, waar wij 1 ochtend ontbeten hebben. Het restaurant 'he pannenkoek' ging speciaal voor ons wat eerder open en er werd een lekker ontbijt geserveerd. Je kunt ook ontbijt in het huisje zelf bestellen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Er is voldoende parkeergelegenheid op het park zelf dichtbij de huisjes.
Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 september 2017

Het park is goed. Inrichting van het huisje waar we inzaten was eenvoudig maar goed verzorgd. Stevige bedden, zachte hoofdkussens. De omgeving biedt veel. De stank vanuit Hoek van Holland was voor mij overweldigend. Zal vanwege de windrichting niet altijd zo zijn. Wanneer je geïnteresseerd bent in havens, een rustig strand, leuke strandtentjes, cultuur op 20 minuten afstand (met de auto) in Rotterdam, Den Haag, Delft of leuke rondvaart in Hoek van Holland dan ben je hier op het goede adres.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen op het strand (goede bedden in de wagen), gezwommen in de zee en opgewarmd in de pipowagen. Eindje lopen naar de wagen maar de spullen worden gebracht!
Je hoeft in principe nergens heen als je genoeg boodschappen mee hebt. Heel rustig strand dus veel privacy en goed comfort in mooie complete wagen met strandstoelen voor in het zand!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Redelijk net park tegen de duinen aan. Nette ruime huisjes en vriendelijk personeel. In een paar minuten zit je op het strand. Naaldwijk, 's-gravenzande en hoek van holland op fiets afstand. Het park zelf heeft niet veel faciliteiten. Er verblijven veel oost Europeanen waar wij overgens geen last van hebben gehad. Het zou fijn zijn als andere gasten de moeite zouden nemen om de rommel veroorzaakt door honden netjes op te ruimen.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017

Vijf jaar gelden al eens geweest en besloten nog eens een weekje door te brengen in Recreatiepark Vlugtenburg. En wederom een geslaagde week. Mooie huisjes (kajuit) met leuke indeling en goede bedden en rustig. Op loopafstand (5 a 10 min.) van het strand. Prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes zoals Rotterdam (markthal, koopgoot), Den Haag (shoppen, madurodam), Scheveningen (pier, boulevard).

Datum van verblijf: april 2017