“Surinaams in het Westland”
Beoordeling van Glenn's Diner & Delicatesse

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Glenn's Diner & Delicatesse
Geclassificeerd als nr. 15 van 27 Restaurants in 's-Gravenzande
18 augustus 2019 beoordeeld

Echt wat anders in het Westland, Surinaams eten met een vertrouwde menukaart; roti's, rijst en Tjau min gerechten. En met natuurlijk de belegde broodjes en voorgerechten.
Zoals anderen ook al hebben gezegd; we hoeven niet meer naar Den Haag voor Surinaams eten. De roti was wel anders dan ik ben gewend bij andere Surinaamse eettentjes, groter en minder kruimig, wat vetter.
We hebben heerlijk gegeten, top!

Datum van bezoek: augustus 2019

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Roti was erg smakelijk. Helaas moest ik iets langer wachten op het eten dan gepland. (Het was erg druk) Als compensatie gratis komkommer gekregen erg netjes om het zo op te lossen.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier weer heerlijke roti speciaal gehaald.
Een heerlijke smaak echt zoals roti bedoeld is
We hoeven niet meer naar den haag te rijden. Echt een aanrader

Datum van bezoek: juni 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier nu voor de 2e keer Roti kipfilet speciaal gehaald. Gewoon uitmuntende Roti.
Hoef je niet meer voor naar Den Haag te rijden. Aanwinst voor het Westland

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Glenn's Diner & Delicatesse bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Glenn's Diner & Delicatesse geweest? Deel je ervaringen!