“Gezellig eetcafé”

Grand Cafe de Waker
Geclassificeerd als nr. 9 van 25 Restaurants in Maassluis
Keukens: Nederlands, Bar, Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Beschrijving: Grand café De Waker is een sfeervolle horecagelegenheid in het historische hart van Maassluis. U kunt hier terecht voor koffie met gebak, een heerlijke lunch en een gezellige borrel met een assortiment aan speciale bieren. Op de eerste verdieping is ruimte voor besloten diners, borrels of bruiloften.
24 maart 2019 beoordeeld

Hier laatst met collega's gegeten. De sfeer is informeel en gezellig. De bediening vlot en vriendelijk. Het menu wat standaard maar dit kun je verwachten in een eetcafé. Het eten is goed bereid en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Ga je voor simpel en gezellig dan kun je hier best een hapje gaan eten.

Datum van bezoek: maart 2019

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu was kibbeling met patat ,was vreselijk slecht, nieuwe kok aannemen daar, dit kan echt niet, we hebben er wat van gezegd als reactie nu krijgt een kopje koffie gratis.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld

Lekker een avondje op stap. Lekker hapje eten. Speciale kaart met dit evenement. Toch nog een keuze voor een ieder.(Had zin in een schnitzel, echter deze stond niet op deze kaart). Ik heb lekker spare ribs op, waar gelukkig ook lekker speciale friet bij zat.

Datum van bezoek: oktober 2018
30 juni 2018 beoordeeld

slechte info op kaart, onvriendelijk personeel dat ons , het stond niet op de kaart.twee keer vroeg van tafel te veranderen om dat ze de bordjes gereserveerd waren vergeten.Door slechte info op kaart kreeg ik iets te eten wat ik niet lust, nl warme brie, en het enige commentaar was "andere mensen vinden het we lekker". Daar ging het niet om. Er staat niet op de kaart dat de brie verwarmd wordt.

Datum van bezoek: juni 2018
18 maart 2018 beoordeeld

De maaltijd zag er goed uit, maar ondanks mijn nadrukkelijke mededeling dat het Koemelkvrij moest zijn en de vraag of dat kon.... bleek er een stevige lading kaas in te zitten. Dat houdt dus in dat de rest van het bezoek mijn mond in brand stond! Het bedrag van mijn maaltijd werd van de rekening afgetrokken, dat weer wel!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Grand Cafe de Waker bekeken, bekeken ook

Maassluis, Zuid-Holland

Maassluis, Zuid-Holland
Maasland, Zuid-Holland

In Grand Cafe de Waker geweest? Deel je ervaringen!