“Mooie verpakking, maar de inhoud is minder!”
Beoordeling van De Ridderhof

De Ridderhof
Geclassificeerd als nr. 7 van 25 Restaurants in Maassluis
Keukens: Internationaal
17 september 2018 beoordeeld

Meerder malen geweest op uitnodiging, je zou er op 1e indruk veel meer van verwachten. Mooie locatie, luxe uitstraling, maar zwaar overgewaardeerd. Gerechten leuk, maar niet bijzonder. Kijk even verder in Maassluis en je komt echt vele betere restaurants tegen.

Datum van bezoek: december 2017

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ridderhof is meer een lokatie voor grote feesten huwelijken, vergaderingen, jubileum, s maar je kan er ook gewoon een tafeltje reserveren voor lekker eten of aan de bar een drankje drinken. Het is een groot pand met 2 restaurants, vriendelijke bediening, wat aan de prijs met het eten maar wel lekker eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
8 juli 2018 beoordeeld

3 gangen verrassingsmenu genomen met bijpassend wijnarrangement.
Wij eten geen vlees maar wel vis en het was allemaal superlekker. Ook de wijnen. Ik vroeg om een kan kraanwater bij de wijn. Dit kon niet. Er werd geen kraanwater geschonken. Ik heb gemeld bij de serveerster dat ik dit echt raar vond. Als je niets anders drinkt snap ik dat je een fles water betaalt maar als je voor 50 euro aan wijn betaalt kan een karaf kraanwater er wel af lijkt me. Dit was echt het enoge minpunt, maar vond ik wel echt irritant.

Datum van bezoek: juli 2018
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag een menu van de chef gehad. Dit was prima. Wij namen een fles wijn en vroegen om een kan ijswater met ijsblokjes. De overigens vriendelijke serveerster gaf gedecideerd aan dat er geen kraanwater geserveerd mocht worden. Wij konden een fles water van 0,75 liter à € 4,95 nemen. Alsof men het op het water moet verdienen, maar als ik wijn per fles bestel, zou daar water gewoon bij geserveerd moeten worden.

Datum van bezoek: maart 2018
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant. Heerlijk eten en drinken. Wel prijzig maar de moeite waard.
Vlotte en aardige bediening. Zeker de moeite waard om daar eens een
vorkje te gaan prikken.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die De Ridderhof bekeken, bekeken ook

Maasland, Zuid-Holland
Maassluis, Zuid-Holland

Maassluis, Zuid-Holland

In De Ridderhof geweest? Deel je ervaringen!