Beoordeeld op 2 juli 2018

Kamer was zeer somber, en kaal. Wel lekker koel. Zichtbare beschadiging aan het meubileer, wat niet van de laatste gast was. Bedden erg hard. Douche was alleen gescheiden door een glazen douchewand. Voor ons geen probleem maar hierdoor geen privacy, als je dat wil. Niet goed schoon gemaakt omdat we nog geld vonden achter het meubilair. Dit hotel heb ik geboekt via secret escape. Maar dat was zeer overdreven. Dit hotel heeft totaal geen luxe.
Ontbijt zaal bestaat uit lange tafels. Ontbijt buffet was niet overzichtelijk. Je loopt elkaar steeds in de weg. Verse sinaasappelsap automaat was erg vies. En het duurde heel lang voor deze werd geleegd. En maar mondjesmaat schoon gemaakt. De sinaasappel schillen bleven in de prullenbak onder de tafel liggen, in het zicht. Het legen gebeurde gewoon boven de vloerbedekking. En er werden geen sinaasappel bijgevuld. Ontbijt was qua smaak verder goed. Wel zat er een haar in de pancake.
En bij uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest.
Station Rijswijk is vlakbij (400 m lopen). Met de tram is het nog een 20 min naar het centrum. Dat was wel ideaal.

Kamertip: Zoek een ander hotel met een betere kamer, zou ik zeggen.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 juni 2018

Eigenlijk maar een minpunt. Onze ervaring in de ontbijtzaal en dat 2 dagen op rij. Het personeel loopt elkaar voor de voeten en ze doen maar wat. Klantvriendelijkheid is hen dan ook vreemd. De desinteresse straalt er gewoon vanaf en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Kwaliteit is wel uitstekend en de rest van het hotel krijgt gewoon 10 punten.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 mei 2018

Op de foto's ziet het hotel er heel luxe uit maar de kamers ogen toch wat gedateerd. Verder wel netjes en schoon! De semi gesloten badkamer met melkglas in de kamer vind ik persoonlijk iets minder. Badkamer was schoon maar in de douchebak redelijk wat schimmel op de kitranden. Ontbijt was prima maar ook niet echt bijzonder. Weinig parkeerplaats bij het hotel zelf maar voldoende gratis parkeerplaatsen rondom het hotel. Ideale uitvalbasis of tussenstop hotel.

Kamertip: Rustig gelegen
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 9 april 2018

In dit als tamelijk luxe bekend staande hotel hadden wij een kamer met een semi afgesloten badkamer met toilet enz. Semi in die zin, dat de badkamerafscheiding niet tot boven aan het plafond doorloopt. Hierdoor kunnen 'luchtjes' in de slaapkamer komen. Heel apart.

Het bed was goed en het ontbijt had een zeer gevarieerde keuze.

Jammer dat dit hotel nog toeristenbelasting berekent. Want volgens de gemeentewet is de accomodatieverschaffer toeristenbelasting verschuldigd aan de gemeente en MAG de accomodatieverschaffer die bij de klant in rekening brengen. Let wel: MAG, dus NIET moet. Het is dus niet verplicht.

De klant is dus GEEN toeristenbelasting verschuldigd aan de Gemeente. Dit geldt overigens voor alle gemeenten in Nederland die een toeristenbelasting heffen (niet alle gemeenten heffen een toeristentoeslag). Als je de baliemensen hierover aanspreekt in Best Western Plus Grand Winston, is het of ze van onwetendheid water zien branden. Een baliemedewerker vroeg of ik dat aan kon tonen. Helaas had ik geen uitdraai van de betreffende pagina van de gemeente uitgedraaid.

De Consumentenbond is al jaren tegenstander van het door gemeenten heffen van toeristenbelasting.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 maart 2018

Ideale ligging, bus, tram, trein op 50meter lopen. Vriendelijk personeel, schone kamers en lekkere ontbijt. Veel keus. Ik vind de inrichting van het hotel heel mooi en modern. prachtige kleuren en een gezellige bar en restaurant.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner