Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

• Zwembad
  • Gratis parkeren
Best Western Museumhotels Delft(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

The Hague Teleport Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
7 mei 2018 beoordeeld

Op de foto's ziet het hotel er heel luxe uit maar de kamers ogen toch wat gedateerd. Verder wel netjes en schoon! De semi gesloten badkamer met melkglas in de kamer vind ik persoonlijk iets minder. Badkamer was schoon maar in de douchebak redelijk wat schimmel op de kitranden. Ontbijt was prima maar ook niet echt bijzonder. Weinig parkeerplaats bij het hotel zelf maar voldoende gratis parkeerplaatsen rondom het hotel. Ideale uitvalbasis of tussenstop hotel.

Kamertip: Rustig gelegen
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
9 april 2018 beoordeeld

In dit als tamelijk luxe bekend staande hotel hadden wij een kamer met een semi afgesloten badkamer met toilet enz. Semi in die zin, dat de badkamerafscheiding niet tot boven aan het plafond doorloopt. Hierdoor kunnen 'luchtjes' in de slaapkamer komen. Heel apart.

Het bed was goed en het ontbijt had een zeer gevarieerde keuze.

Jammer dat dit hotel nog toeristenbelasting berekent. Want volgens de gemeentewet is de accomodatieverschaffer toeristenbelasting verschuldigd aan de gemeente en MAG de accomodatieverschaffer die bij de klant in rekening brengen. Let wel: MAG, dus NIET moet. Het is dus niet verplicht.

De klant is dus GEEN toeristenbelasting verschuldigd aan de Gemeente. Dit geldt overigens voor alle gemeenten in Nederland die een toeristenbelasting heffen (niet alle gemeenten heffen een toeristentoeslag). Als je de baliemensen hierover aanspreekt in Best Western Plus Grand Winston, is het of ze van onwetendheid water zien branden. Een baliemedewerker vroeg of ik dat aan kon tonen. Helaas had ik geen uitdraai van de betreffende pagina van de gemeente uitgedraaid.

De Consumentenbond is al jaren tegenstander van het door gemeenten heffen van toeristenbelasting.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
20 maart 2018 beoordeeld

Ideale ligging, bus, tram, trein op 50meter lopen. Vriendelijk personeel, schone kamers en lekkere ontbijt. Veel keus. Ik vind de inrichting van het hotel heel mooi en modern. prachtige kleuren en een gezellige bar en restaurant.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
19 maart 2018 beoordeeld

Wederom in dit hotel mogen verblijven. Vooraf per mail de kamer geboekt tegen een gunstig tarief. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en het inchecken verliep soepel.
Bij het inchecken werd mij gevraagd of ik een upgrade wenste naar een recent gerenoveerde kamer voor een kleine toeslag, hiervoor gekozen.

Bij aankomst in de kamer bleek helaas dat de renovatie al een tijdje geleden was, gezien de slijtage plekken in het tapijt + in de badkamer en de badrand die een nieuw kitrandje kan gebruiken.
Voordeel van de nieuwe kamers is wel dat de badkamer nu helemaal afgesloten is van de slaapkamers ipv een mat glazen wand die niet geheel tot het plafond komt.

De inrichting is modern en de koelkast is al koel bij aankomst. Hierin 2 flesjes water van het huis en de mededeling dat je gerust je eigen producten erin kunt leggen.

Het ontbijt is goed verzorgd, voldoende verse producten. Enige nadeel is de jus welke niet vers is

Al met al een prima hotel, goed bereikbaar, vriendelijk personeel en goede service

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht lijkt dit een super hotel maar als je wat beter kijkt, zie je toch wat achterstallig onderhoud. Panelen in de gang hingen los. Op onze badkamer zaten er zwarte plekken (schimmel?) in de douche. De airco lekte en zorgde voor een nat tapijt, gezien de vlek op die plek was dit een gebrek waar langere tijd niets aan gedaan was. De badkamer inclusief toilet die enkel door een glazen wand (bovenkant open) gescheiden was, vond ik ook een minpunt. Daar tegenover stond wel een super ontbijt, een comfortabel bed en vriendelijk personeel. Zeker geen slecht hotel, maar de prijs die voor een overnachting wordt gevraagd is echt te hoog voor de kwaliteit die wordt geleverd.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie