Best Western Plus Grand Winston Hotel
US$ 133*
US$ 85*
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Best Western Museumhotels Delft(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 150*
  • Bar/lounge
US$ 162*
Priceline
  • Inclusief ontbijt
The Hague Teleport Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 96*
  • Restaurant
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
2 oktober 2017 beoordeeld

Goed gelegen ten opzichte van Den Haag. Dit is ook de enige troef voor ons. Een beetje teleurgesteld in sfeer en vriendelijkheid van personeel. Heel zakelijk. Kamer was goed en net behalve het lawaai van de afzuiging was vreselijk.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
25 september 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst, kregen meteen informatie mee over wat er in het weekend in Den Haag en omstreken te doen was. Men gaf tips hoe met het openbaar vervoer te gaan en gaven daarover informatie mee.

Kamer zag er schoon uit, goede bedden.
Prima ontbijt.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Wij hebben dit hotel geboekt met arrangement romantic escape. Keurig ontvangen op de kamer alllemaal rozenblaadjes op bed, even later werd de prosecco gebracht samen met wat heerlijke bonbons.mmmm smorgens een super ontbijt. Het enige jammere was dat als je de lamp aanmaakt op het toilet dat dan ook de slaapkamer in het ligt baad, jammer als je nog slaapt.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
30 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel met vriendelijk onthaal. Propere, ruime, goed donkere kamer, mooie en zuivere badkamer met shampoo's en haardroger. Het hotel heeft een ruime parking maar probeer wat vroeger aan te komen want alle plaatsen zijn vlug volzet. Het ontbijt is erg lekker en vers. Het hotel ligt vlakbij het station van Rijswijck waardoor je in een mum van tijd in Den Haag HS bent (3 stops verder), prijs ticket h&t is 5,75€ pp.

Kamertip: Wij hadden kamer 1509, rustig gelegen en met koffie- en thee voorziening
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
16 augustus 2017 beoordeeld

Bij aankomst werden we warm ontvangen. Klantgerichte medewerkers die ons goed hebben geholpen.
De kamer was erg mooi ingericht, luxe met een zeer betaalbare prijs. Het enige nadeel aan de kamer was dat er geen raam open kon. Ik als longpatiënt kreeg op een gegeven moment hier last van.
Ontbijt was goed geregeld, veel keuze! Erg lekker!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden