Beoordeeld op 25 september 2017

Zeer vriendelijke ontvangst, kregen meteen informatie mee over wat er in het weekend in Den Haag en omstreken te doen was. Men gaf tips hoe met het openbaar vervoer te gaan en gaven daarover informatie mee.

Kamer zag er schoon uit, goede bedden.
Prima ontbijt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 september 2017

Wij hebben dit hotel geboekt met arrangement romantic escape. Keurig ontvangen op de kamer alllemaal rozenblaadjes op bed, even later werd de prosecco gebracht samen met wat heerlijke bonbons.mmmm smorgens een super ontbijt. Het enige jammere was dat als je de lamp aanmaakt op het toilet dat dan ook de slaapkamer in het ligt baad, jammer als je nog slaapt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Zeer goed hotel met vriendelijk onthaal. Propere, ruime, goed donkere kamer, mooie en zuivere badkamer met shampoo's en haardroger. Het hotel heeft een ruime parking maar probeer wat vroeger aan te komen want alle plaatsen zijn vlug volzet. Het ontbijt is erg lekker en vers. Het hotel ligt vlakbij het station van Rijswijck waardoor je in een mum van tijd in Den Haag HS bent (3 stops verder), prijs ticket h&t is 5,75€ pp.

Kamertip: Wij hadden kamer 1509, rustig gelegen en met koffie- en thee voorziening
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2017

Bij aankomst werden we warm ontvangen. Klantgerichte medewerkers die ons goed hebben geholpen.
De kamer was erg mooi ingericht, luxe met een zeer betaalbare prijs. Het enige nadeel aan de kamer was dat er geen raam open kon. Ik als longpatiënt kreeg op een gegeven moment hier last van.
Ontbijt was goed geregeld, veel keuze! Erg lekker!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel last minute geboekt,
rond 20:00 maar kregen bij aankomst een mooie upgrade naar de bruidssuite. Suite met whirlpool, keuken, bar en woonkamer. Dubbele slaapkamer en aparte badkamer.

Datum van verblijf: december 2016