Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

• Zwembad
Hotel Villa Margaretha(Rijswijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Priceline
  • Gratis parkeren
Best Western Museumhotels Delft(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
The Hague Teleport Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
29 mei 2018 beoordeeld

Kamer niet al te groot, maar toch comfortabel, koffie apparaat, bed zou wat hoger mogen zijn. Badkamer goed. Prima ontbijt, lekker brood, voldoende aanbod. Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Eigen parkeerterreein.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 mei 2018 beoordeeld

goed en wel gedaan mij interesse waren goed dus heel comfortabel hotel ik ben content
kamer was goed, mooi een proper gedaan ,
eten was ook goed vond het lekker
ik vind gewoon dranks zoals fanta veel te klien iets normal beetje groter is goed
receptie ook goed

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
15 mei 2018 beoordeeld

Prima hotel, geen al te grote kamer, badkamer zeker aan de kleine kant te noemen, maar alles wat je nodig hebt als business traveller. Ontbijt ook meer dan oké. Zeker aan te bevelen als doorreishotel of voor andere korte verblijven.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond laat binnengekomen in hotel. Wat een kakafonie aan geluid rond de bar die direct achter de receptie ligt. Kamer ziet er gelukkig goed uit. Na een intensieve reisdag zullen we vast goed slapen. Het zijn brede eenpersoons bedden. Hopelijk niet te zacht.
Morgenochtend geen ontbijt wegens ontbreken tijd.
Nog een snel biertje aan de bar. De kakafonie blijft. Ligt denk ik aan het mediterrane bloed wat er in zeer ruime getale aanwezig is.
Wellicht zijn we te oud voor dit soort hotels?

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Bedank Jac. S
BastionHotels, Revenue & Distributie van Bastion Hotel Den Haag / Rijswijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om het hotel van feedback te voorzien door het schrijven van deze review. We zijn heel erg blij om te lezen dat u tevreden bent met de staat van de kamer. Wij hopen dat u uw plek nog heeft kunnen vinden in de bar en er nog een leuke avond van heeft kunnen maken. Ik hoop dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in een van onze hotels.

7 februari 2018 beoordeeld

Kamer was schoon. Ik vond het wel prijzig. 106 euro voor een nachtje zonder ontbijt. Belangrijk is dat je via internet van tevoren reserveert dan is het goedkoper. Vervelend is dat na verblijf je gelijk met email wordt bestookt. Ik zou een volgende keer kiezen voor een goedkoper alternatief....

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om het hotel van feedback te voorzien door het schrijven van deze review. Onze prijzen worden gebaseerd op het vraag en aanbod dat op dat specifieke moment. Wij proberen een zo scherp mogelijke prijs voor onze gasten te faciliteren binnen de markt, ten opzichte van de concurrenten. Echter zullen wij uw feedback zeker in acht nemen om onze prijs/kwaliteit verhouding aan te scherpen. Ik hoop dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in een van onze hotels met een scherpe prijsstelling!