“Wederom fantastisch”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Frank v
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Wederom fantastisch”
Beoordeeld op 20 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijk verwend in deze prachtige villa. De kokkin is fantastisch maar eigenlijk is alles gewoon heel goed.

Je leeftijdgroep 50-64
8 jan 2018
Wederom graag gedaan!
Cor K
“Gemiste kans”
Beoordeeld op 20 juli 2017 voor een verblijf in mei 2017

Al meerdere malen Bali bezocht vanwege de fantastische natuur, cultuur en vriendelijke mensen. Nu voor het eerst een villa gehuurd. Mooie villa, echter ligging en service onder de maat (helemaal in vergelijking met een hotel).
Personeel aardig en vriendelijk, echter is duidelijk te merken dat ze instructies hebben gekregen van de eigenaren van de villa.
We hebbes als familie een paar dagen zonder internet gezeten en aan het eind van de vakantie alsnog een rekening ontvangen voor electra. Helaas een aantal dagen te horen gekregen: "is morgen opgelost". Morgen duurde 4 dagen.
Daarnaast voortdurend bezoek gehad van een rat, erg onhygiënisch en eigenaresse Saskia was weinig onder de indruk na telefonisch contact.
Er wordt geadverteerd met moderne ekectronica, echter is deze zwaar verouderd. De gemiddelde Balinees heeft betere en zeker modernere electronica.
Voor ons duidelijk dat er met de Villa geld verdiend moet worden, dat is jammer. Had qua service en managen van de verwachting wel wat beter gekund. Voor mensen die voor het eerst op Bali zijn wellicht een mooie ervaring, maar de prijs/kwaliteit verhouding van een gemiddeld 4 sterren hotel is beduidend beter. En daar kennen ze de eindafrekening van electra niet (prijs op Bali voor electra is bizar laag).
Laatste punt van kritiek is het strand. Dit wordt door de lokale bevolking gebruikt als openbaar toilet, waardoor het regelmatig voorkomt dat je naar een poepende balinees aan het kijken bent. Daarnaast weten de verkopers de weg naar de achterkant van de Villa goed te vinden, je wordt meerdere malen per dag aangesproken.

Voor ons de volgende keer weer een hotel.

4 okt 2017
Wij herkennen ons jammer genoeg geheel niet in uw review en zijn ook niet bekend met uw verblijf. Uw verhaal aangaande de service verbaasd ons dan ook bijzonder, zeker gezien alle moeite en beleefdheid waarmee het personeel de service uitvoert en zorg verleent om gasten tevreden te stellen. Onze instructies aan het personeel zijn enkel die om de gasten tevreden te stellen, andere instructies zijn bij ons niet bekend. De goede service van ons personeel blijkt ook uit het feit dat diverse gasten met regelmaat terug keren naar onze villa's.

Betreft de elektra is het bij reizigers baar Bali algemeen bekend dat de kosten hiervan op Bali ver boven die van het moderne westen zijn wegens gebrek aan eigen bronnen. Stroom wordt op Bali, en meeste andere eilanden, nog opgewekt met diesel generatoren waarvoor de brandstof met kleine schepen moet worden aangevoerd. Hierover wordt uitgebreid gecommuniceerd in onze informatiemappen die vooraf verstuurd worden en aanwezig zijn in de villa. Gelukkig begrijpen de meeste gasten dit en houden er rekening mee tijdens hun verblijf om bijvoorbeeld de airco niet dag en nacht te laten draaien.

Mogelijke contacten over ontevredenheden zijn jammer genoeg niet bekend bij ons of bij het personeel. Nogmaals vervelend dat Bali u niet bevallen is.
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“In een woord fantastisch ”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Wij genieten hier op dit moment met volle teugen. Aankomst laat in het donker en gesloopt van de lange reis, maar dan wakker worden met een prachtig uitzicht over zee. Een prachtige villa waar het je aan niks ontbreekt. Het enige nadeel is dat dit moeilijk te overtreffen valt.

30 mei 2017
Lieve familie, super bedankt alvast voor jullie review en de complimenten! Geniet ze.
Cor B
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“niks kunnen verzinnen wat niet klopte”
Beoordeeld op 1 maart 2017 voor een verblijf in februari 2017

alles online geboekt en geregeld en bij aankomst klopte alles zoals het op de site ook staat. en voor 500000 roepia's (6 euro per persoon per dag ) voor vier personen wordt er heel de dag voor je natje en je droogje gezorgd. Je overlegt ,s avonds wat je de volgende dag wilt eten en alles komt goed.
en wat ook makkelijk is de hele staf heet Ketut, dus als je een keer roept staan er 4 mensen voor je klaar. Kortom een aanrader en een 10 waard

Je leeftijdgroep 50-64
aleidvanv ...
Wervershoof, Nederland
1 beoordeling
“Een schitterende villa met veel luxe”
Beoordeeld op 18 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Wij hebben de villa voor 12 dagen gehuurd met kerst en oud en nieuw. 4 volwassenen en 4 kinderen. Het is ons uitstekend bevallen, mooi riant overdekt terras en een hele lieve staf en Ketut kan heel erg lekker koken, doet de boodschappen, de was kortom beide Ketuts waren erg lief. De mooie tuin en zwembad werden goed onderhouden door de tuinman. We hebben de 1e paar dagen lekker uitgerust en zijn daarna tripjes gaan maken. Deze Villa Bunga Melati is zeker aan te bevelen.

Adri v
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
“Hier zijn dromen geen bedrog!”
Beoordeeld op 1 december 2016 voor een verblijf in november 2016

Fantastische plek, heerlijk om weg te zijn van de drukte op Bali, hotsprings en watervallen om de hoek! Ideale plek om ook met de scooter er op uit te trekken, eenmaal de hoofdweg verlaten, rust, ruimte, prachtige natuur, en allervriendelijkste bevolking!
Het huis zelf is top! Er ontbreekt niets, de tuin is riant, waar je al de hele dag de meest prachtige foto's kunt maken, de tuinman Putu houdt alles perfect bij, en zorgt ook nog eens goed voor de gast, een kokosnoot of zee aas om te vissen, geen probleem!
de dames Ketut, ja je krijgt er twee! Geweldig gewoon, huis iedere dag tip top gepoetst, boodschappen gedaan, regelen alles, van massage's aan huis in de villa, tot de wel meest heerlijkste gerechten, in één woord Boeken!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het personeel, de rust, en het huis!
Minpunten: Strand, net als overal in het noorden rommel, ondanks dat de tuinman het iedere dag opruimt!
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
2 jan 2017
Super bedankt! Fijn om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Wij zullen de lovende woorden doorgeven aan het personeel. Dankjewel!
annemiekv ...
Appeltern, Nederland
“Paradijs op Bali”
Beoordeeld op 16 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

We hebben met ons gezin het paradijs ervaren in de Villa Bunga Melati.
Een prachtige accomodatie met zwembad en uitzicht op de zee. De zee zelf is heerlijk om in te zwemmen maar het strand leent zich minder voor het zonnebaden. Het zand is zwart en er liggen veel stenen. Het zwembad is perfect.
Het huis is luxe, ruim en koel. En heel smaakvol ingericht. De tuin een plaatje en in de Tempel ( het huisje ofwel de Gazebo) genoten we van onze massages en iedere avond bekeken we daar de zonsondergang.
En dan de staf: Twee lieve dames die elke dag voor ons de lekkerste dingen maakten, de boodschappen deden, de bedden en de kamers bijhielden, de was verzorgden. Dan wil je eigenlijk maar een ding en dat is meenemen naar Nederland!!
Elke avond kwam de nachtwaker, de poolboy hield tuin en zwembad op orde. Als er uitstapjes geregeld moesten worden was er de manager en ook het vervoer ging uitstekend. Wij hebben er enorm van genoten.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De luxe van een staf die het huishouden doet
Minpunten: Afval op het strand, maar dat zie je daar veel
Reisgroep: Uitgebreide familie
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
15 okt 2016
Beste familie, bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad. Bedankt ook voor jullie verblijf en warme houding tegenover het personeel. Wie weet tot ziens!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren