“Een schitterende villa met veel luxe”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Aleid v
Wervershoof, Nederland
1 beoordeling
“Een schitterende villa met veel luxe”
Beoordeeld op 18 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Wij hebben de villa voor 12 dagen gehuurd met kerst en oud en nieuw. 4 volwassenen en 4 kinderen. Het is ons uitstekend bevallen, mooi riant overdekt terras en een hele lieve staf en Ketut kan heel erg lekker koken, doet de boodschappen, de was kortom beide Ketuts waren erg lief. De mooie tuin en zwembad werden goed onderhouden door de tuinman. We hebben de 1e paar dagen lekker uitgerust en zijn daarna tripjes gaan maken. Deze Villa Bunga Melati is zeker aan te bevelen.

Adri v
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
“Hier zijn dromen geen bedrog!”
Beoordeeld op 1 december 2016 voor een verblijf in november 2016

Fantastische plek, heerlijk om weg te zijn van de drukte op Bali, hotsprings en watervallen om de hoek! Ideale plek om ook met de scooter er op uit te trekken, eenmaal de hoofdweg verlaten, rust, ruimte, prachtige natuur, en allervriendelijkste bevolking!
Het huis zelf is top! Er ontbreekt niets, de tuin is riant, waar je al de hele dag de meest prachtige foto's kunt maken, de tuinman Putu houdt alles perfect bij, en zorgt ook nog eens goed voor de gast, een kokosnoot of zee aas om te vissen, geen probleem!
de dames Ketut, ja je krijgt er twee! Geweldig gewoon, huis iedere dag tip top gepoetst, boodschappen gedaan, regelen alles, van massage's aan huis in de villa, tot de wel meest heerlijkste gerechten, in één woord Boeken!

Service
Pluspunten: Het personeel, de rust, en het huis!
Minpunten: Strand, net als overal in het noorden rommel, ondanks dat de tuinman het iedere dag opruimt!
Reisgroep: Vrienden
Gezinnen met kleine kinderen
2 jan 2017
Super bedankt! Fijn om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Wij zullen de lovende woorden doorgeven aan het personeel. Dankjewel!
annemiekv ...
Appeltern, Nederland
“Paradijs op Bali”
Beoordeeld op 16 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

We hebben met ons gezin het paradijs ervaren in de Villa Bunga Melati.
Een prachtige accomodatie met zwembad en uitzicht op de zee. De zee zelf is heerlijk om in te zwemmen maar het strand leent zich minder voor het zonnebaden. Het zand is zwart en er liggen veel stenen. Het zwembad is perfect.
Het huis is luxe, ruim en koel. En heel smaakvol ingericht. De tuin een plaatje en in de Tempel ( het huisje ofwel de Gazebo) genoten we van onze massages en iedere avond bekeken we daar de zonsondergang.
En dan de staf: Twee lieve dames die elke dag voor ons de lekkerste dingen maakten, de boodschappen deden, de bedden en de kamers bijhielden, de was verzorgden. Dan wil je eigenlijk maar een ding en dat is meenemen naar Nederland!!
Elke avond kwam de nachtwaker, de poolboy hield tuin en zwembad op orde. Als er uitstapjes geregeld moesten worden was er de manager en ook het vervoer ging uitstekend. Wij hebben er enorm van genoten.

Service
Pluspunten: De luxe van een staf die het huishouden doet
Minpunten: Afval op het strand, maar dat zie je daar veel
Reisgroep: Uitgebreide familie
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
15 okt 2016
Beste familie, bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad. Bedankt ook voor jullie verblijf en warme houding tegenover het personeel. Wie weet tot ziens!
Peter V
Loenen aan de Vecht, Nederland
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Top Geweldig maar bovenal Relaxed”
Beoordeeld op 19 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De poorten van deze zeer luxueuze villa binnen wandelend, waant je je in een ware OASE van rust en ontspanning. Een weelderige tuin. Het personeel dat altijd voor je klaar staat. De driver brengt je naar de meest mooie plekjes en als je dan terug keert na zo'n dag, wordt er door een ander lid van de staf op je gewacht met een verfrissing om je vervolgens de meest lekkerste Balinese maar ook als je wilt Europese gerechten voor te schotelen. Werkelijk niets hoef je te doen, een massage? zo geregeld gewoon in de Villa door top masseuses. TOP!!

Service
Pluspunten: De Staf die je werkelijk in de watten leggen
Minpunten: Het matras maar dit wordt vervangen
Reisgroep: Partner
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
2 aug 2016
Wauw! Bedankt voor het review, het personeel was ook enorm blij met jullie als gasten en zij hopen jullie nog eens weer te zien.

Groetjes Villa Bunga Melati
guus638
Middelburg, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een vakantie om nooit te vergeten dankzij Bunga Melati”
Beoordeeld op 6 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben onze vakantie doorgebracht van 21/09 t/m 01/10/2015 in de betoverende villa Bunga Melati. We werden op het vliegveld opgewacht zoals afgesproken. Na een lange avond rit door de bergen in Noord Bali kwamen wij bij onze villa aan, waar Ketut voor ons alles had klaargezet.Tijdens ons verblijf hebben we genoten van de heerlijke maaltijden die met zeer veel overgave werden bereid door onze lieve en altijd vriendelijke Ketut. De villa is van alle gemakken voorzien. Wat is het heerlijk om 's morgens wakker te worden en gelijk te kunnen genieten van een prachtig uitzicht over de Bali zee. Wij hebben alle stafleden leren kennen als lieve mensen die hun stinkende best doen om de gasten een vakantie te bezorgen die ze nooit meer zullen vergeten. Het was dan ook een zeer emotioneel afscheid op onze laatste dag in het kleine paradijs op Bali. Wij willen ook Saskia bedanken voor de goede zorgen en de tips vooraf. Het staat voor ons nu al vast dat de vakantie volgend jaar weer zal genoten worden op dit betoverende plekje op Bali.
Grtz Dolfina & Guus

Service
Pluspunten: De inzet van de gehele staf, nooit is iets teveel.
Minpunten: De aanwezigheid van vervelende muggen ( hahahahahah )
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Marijke M
Zoetermeer, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Villa Bunga Melati, fantastisch!”
Beoordeeld op 28 september 2015 voor een verblijf in september 2015

Begin september 2015 hebben wij een week doorgebracht in deze villa. Het is een prachtig huis dat wordt omringd door een prachtige tuin. We werden na een rit door de bergen van ca. 4 uur vriendelijk verwelkomd door Ketut en Komang - housekeeping en de twee tuinmannen Putu en Kadek. Tijdens ons verblijf hebben we genoten van de heerlijke maaltijden, het zwembad, het uitzicht en alle uitstapjes die ze op aanvraag voor je regelen. De villa ligt afgelegen en je kunt een chauffeur regelen als je erop uit wilt. Toen wij vertrokken, was men bezig met de aanleg van een asfaltweg naar de straat waar de villa aan ligt. Dan wordt het makkelijker om een stukje te wandelen. Als je een massage wilt, wordt dit voor je geregeld aan huis. De prijzen hiervoor liggen bijzonder laag (ca. € 10,- voor een Balinese massage van een uur). Echt een aanrader. Ook zijn we om 6 uur 's ochtends opgehaald met een boot voor de villa om dolfijnen te spotten. Wat een belevenis als er plotseling honderd dolfijnen voor de boot uit het water omhoog komen. En natuurlijk niet te vergeten de indrukwekkende zonsopgang. Al met al hebben wij, mede dankzij de goede zorgen van het personeel van villa Bunga Melati een onvergetelijke eerste week op Bali beleefd.

Service
Pluspunten: De staat van de villa, het uitzicht en de housekeeping
Minpunten: De weg naar de villa
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 50-64
Joshuahap ...
Middelburg, Nederland
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Precies wat we in gedachte hadden!!”
Beoordeeld op 1 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015

Welkom in Villa "Bunga Melati", dat voelden we ons zeker. Samen met onze twee kinderen van 10 en 13 hebben we hier een geweldige vakantie beleefd.
Het bedienend personeel zorgde tevens voor een onvergetelijke ervaring (bedankt nogmaals).
De tuin is erg mooi aangelegd en wordt continue onderhouden door 2 tuinmannen die duidelijk plezier hadden in wat ze deden.
De dames van het huis sloofden zich enorm uit om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. ondanks hun beperkte engelse taalkennis hebben ze het toch voor elkaar gekregen om ons in alles te voorzien van wat we vroegen.
Zeker de avondmaaltijden waren bijzonder goed bereidt en missen we geregeld nu we weer thuis zijn.
De chauffeur van de villa is een gezellige man die ons veel heeft laten zien van het eiland en probeerde ons het nodige uit te leggen over de cultuur, religie en alles wat je maar weten wilde.
We zullen vooral zijn lach en zijn muziekcollectie niet vergeten.

4 Jaren geleden zijn we aan de zuidkant van Bali verbleven maar het noorden geniet veruit onze voorkeur, het is hier authentieker, rustiger, schoner en mooier.

Wie weet keren we nog een keer terug.
Bedankt allen van villa "Bunga Melati"!!

Service
Pluspunten: De ruimte, vrijheid en bedienend personeel.
Minpunten: Het strand is niet zoals we gewent zijn als in Nederland maar het zwembad maakt alles weer goed, dan krijg je ook geen vieze voeten.
Reisgroep: Overige
Je leeftijdgroep 35-49
Gezinnen met kleine kinderen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren