“Top Geweldig maar bovenal Relaxed”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Top Geweldig maar bovenal Relaxed”
Beoordeeld op 19 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De poorten van deze zeer luxueuze villa binnen wandelend, waant je je in een ware OASE van rust en ontspanning. Een weelderige tuin. Het personeel dat altijd voor je klaar staat. De driver brengt je naar de meest mooie plekjes en als je dan terug keert na zo'n dag, wordt er door een ander lid van de staf op je gewacht met een verfrissing om je vervolgens de meest lekkerste Balinese maar ook als je wilt Europese gerechten voor te schotelen. Werkelijk niets hoef je te doen, een massage? zo geregeld gewoon in de Villa door top masseuses. TOP!!

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Service
Pluspunten: De Staf die je werkelijk in de watten leggen
Minpunten: Het matras maar dit wordt vervangen
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Antwoord van management
2 aug 2016
Wauw! Bedankt voor het review, het personeel was ook enorm blij met jullie als gasten en zij hopen jullie nog eens weer te zien.

Groetjes Villa Bunga Melati
guus638
Middelburg, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een vakantie om nooit te vergeten dankzij Bunga Melati”
Beoordeeld op 6 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben onze vakantie doorgebracht van 21/09 t/m 01/10/2015 in de betoverende villa Bunga Melati. We werden op het vliegveld opgewacht zoals afgesproken. Na een lange avond rit door de bergen in Noord Bali kwamen wij bij onze villa aan, waar Ketut voor ons alles had klaargezet.Tijdens ons verblijf hebben we genoten van de heerlijke maaltijden die met zeer veel overgave werden bereid door onze lieve en altijd vriendelijke Ketut. De villa is van alle gemakken voorzien. Wat is het heerlijk om 's morgens wakker te worden en gelijk te kunnen genieten van een prachtig uitzicht over de Bali zee. Wij hebben alle stafleden leren kennen als lieve mensen die hun stinkende best doen om de gasten een vakantie te bezorgen die ze nooit meer zullen vergeten. Het was dan ook een zeer emotioneel afscheid op onze laatste dag in het kleine paradijs op Bali. Wij willen ook Saskia bedanken voor de goede zorgen en de tips vooraf. Het staat voor ons nu al vast dat de vakantie volgend jaar weer zal genoten worden op dit betoverende plekje op Bali.
Grtz Dolfina & Guus

Service
Pluspunten: De inzet van de gehele staf, nooit is iets teveel.
Minpunten: De aanwezigheid van vervelende muggen ( hahahahahah )
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Marijke M
Zoetermeer, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Villa Bunga Melati, fantastisch!”
Beoordeeld op 28 september 2015 voor een verblijf in september 2015

Begin september 2015 hebben wij een week doorgebracht in deze villa. Het is een prachtig huis dat wordt omringd door een prachtige tuin. We werden na een rit door de bergen van ca. 4 uur vriendelijk verwelkomd door Ketut en Komang - housekeeping en de twee tuinmannen Putu en Kadek. Tijdens ons verblijf hebben we genoten van de heerlijke maaltijden, het zwembad, het uitzicht en alle uitstapjes die ze op aanvraag voor je regelen. De villa ligt afgelegen en je kunt een chauffeur regelen als je erop uit wilt. Toen wij vertrokken, was men bezig met de aanleg van een asfaltweg naar de straat waar de villa aan ligt. Dan wordt het makkelijker om een stukje te wandelen. Als je een massage wilt, wordt dit voor je geregeld aan huis. De prijzen hiervoor liggen bijzonder laag (ca. € 10,- voor een Balinese massage van een uur). Echt een aanrader. Ook zijn we om 6 uur 's ochtends opgehaald met een boot voor de villa om dolfijnen te spotten. Wat een belevenis als er plotseling honderd dolfijnen voor de boot uit het water omhoog komen. En natuurlijk niet te vergeten de indrukwekkende zonsopgang. Al met al hebben wij, mede dankzij de goede zorgen van het personeel van villa Bunga Melati een onvergetelijke eerste week op Bali beleefd.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Service
Pluspunten: De staat van de villa, het uitzicht en de housekeeping
Minpunten: De weg naar de villa
Reisgroep: Uitgebreide familie
Joshuahap ...
Middelburg, Nederland
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Precies wat we in gedachte hadden!!”
Beoordeeld op 1 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015

Welkom in Villa "Bunga Melati", dat voelden we ons zeker. Samen met onze twee kinderen van 10 en 13 hebben we hier een geweldige vakantie beleefd.
Het bedienend personeel zorgde tevens voor een onvergetelijke ervaring (bedankt nogmaals).
De tuin is erg mooi aangelegd en wordt continue onderhouden door 2 tuinmannen die duidelijk plezier hadden in wat ze deden.
De dames van het huis sloofden zich enorm uit om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. ondanks hun beperkte engelse taalkennis hebben ze het toch voor elkaar gekregen om ons in alles te voorzien van wat we vroegen.
Zeker de avondmaaltijden waren bijzonder goed bereidt en missen we geregeld nu we weer thuis zijn.
De chauffeur van de villa is een gezellige man die ons veel heeft laten zien van het eiland en probeerde ons het nodige uit te leggen over de cultuur, religie en alles wat je maar weten wilde.
We zullen vooral zijn lach en zijn muziekcollectie niet vergeten.

4 Jaren geleden zijn we aan de zuidkant van Bali verbleven maar het noorden geniet veruit onze voorkeur, het is hier authentieker, rustiger, schoner en mooier.

Wie weet keren we nog een keer terug.
Bedankt allen van villa "Bunga Melati"!!

Service
Pluspunten: De ruimte, vrijheid en bedienend personeel.
Minpunten: Het strand is niet zoals we gewent zijn als in Nederland maar het zwembad maakt alles weer goed, dan krijg je ook geen vieze voeten.
Reisgroep: Overige
Je leeftijdgroep 35-49
DianneSte ...
Schijndel, Nederland
1 beoordeling
“Een perfect huis op een prachtige locatie”
Beoordeeld op 29 april 2015 voor een verblijf in april 2015

Het is een geweldig huis. Heerlijk ruim schoon, mooi ingericht en luxe. De tuin is perfect onderhouden, erg mooi aangelegd. In huis alles wat je nodig kunt hebben, spelletjes kaarten dvd, of je eigen huis daar aanwezig is. Het personeel is ontzettend aardig. Ze doen alles voor je. Is wel wennen, maar ook wel lekker. De dames kookten heerlijk, wat je maar wilt. In de omgeving de mooiste rijstvelden, waterval en tempel van Bali. Hebben genoten van het prachtige land, de zon, het zwembad. Daarnaast hebben we ons verbaasd over de rommel die ze overal neergooien. Jammer van die prachtige natuur. De bevolking is ook heel vriendelijk, iedereen groet je en zwaait naar je. Ook het aantal scooters heeft ons verbaasd doen staan. Al met al een heerlijke vakantie, met vrienden, en onze zoon en schoondochter die een week uit Australie overkwamen. Een compliment voor de tuinman, de dames, en de chauffeurs, en de beveiliger. Allemaal topmensen. In een tophuis.

Service
Pluspunten: De luxe van het huis, en het onderhoud, en het lieve aardige personeel, niets was teveel.
Minpunten: Het strand van het huis is schoon maar we zagen met pijn in ons hart de rommel op het strand en in de stad, dat is de cultuur daar.
Bram C
Boxtel, Nederland
1 beoordeling
“Enorm veel luxe op een perfecte locatie”
Beoordeeld op 19 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Vanaf het vliegveld konden we al meteen van de goede service proeven. We werden netjes opgehaald met een taxi die ons naar de villa bracht. Eenmaal aangekomen kregen we een erg warm ontvangst van het personeel. Je kunt hier helemaal tot rust komen, mede dankzij het personeel die enorm goed voor je zorgt, maar ook door de uitstekende locatie. Vanuit de tuin en het zwembad kijk je over de mooie zee.

Wat nog meer een enorm groot voordeel is, is dat de villa in het noorden van Bali ligt. Daar is het een stuk rustiger dan in het zuiden, maar nog steeds kun je er erg veel beleven. Wat ook bijzonder is, toerisme is in het noorden toch nog wat minder aanwezig. Dit zorgt ervoor dat de lokale bevolking meer is geïnteresseerd naar jou toe, op een positieve manier.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Kaj M
Liempde, Nederland
1 beoordeling
“Beter kun je een huis niet wensen”
Beoordeeld op 11 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Ik heb samen met 5 vrienden in deze villa gezeten en het was te gek!
Taxi vanuit de villa om ons op te halen vanaf het vliegveld was top geregeld.
De kamers waren ruim en schoon, de badkamers idem dito en de tuin was perfect.
Aardig personeel die alles schoonhouden en zorgen voor het eten en de tuin.
Locatie is perfect voor een weekje er helemaal tussenuit. Geen last van andere mensen rond het huis.
Nadeel is wel als je dingen wilt bezoeken, je er vaak enige tijd in de taxi voor moet zitten.
Verder was het huis eigenlijk helemaal goed om met een gezin of met vrienden een tijdje uit te rusten.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren