“Precies wat we in gedachte hadden!!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Middelburg, Nederland
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Precies wat we in gedachte hadden!!”
Beoordeeld op 1 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015

Welkom in Villa "Bunga Melati", dat voelden we ons zeker. Samen met onze twee kinderen van 10 en 13 hebben we hier een geweldige vakantie beleefd.
Het bedienend personeel zorgde tevens voor een onvergetelijke ervaring (bedankt nogmaals).
De tuin is erg mooi aangelegd en wordt continue onderhouden door 2 tuinmannen die duidelijk plezier hadden in wat ze deden.
De dames van het huis sloofden zich enorm uit om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. ondanks hun beperkte engelse taalkennis hebben ze het toch voor elkaar gekregen om ons in alles te voorzien van wat we vroegen.
Zeker de avondmaaltijden waren bijzonder goed bereidt en missen we geregeld nu we weer thuis zijn.
De chauffeur van de villa is een gezellige man die ons veel heeft laten zien van het eiland en probeerde ons het nodige uit te leggen over de cultuur, religie en alles wat je maar weten wilde.
We zullen vooral zijn lach en zijn muziekcollectie niet vergeten.

4 Jaren geleden zijn we aan de zuidkant van Bali verbleven maar het noorden geniet veruit onze voorkeur, het is hier authentieker, rustiger, schoner en mooier.

Wie weet keren we nog een keer terug.
Bedankt allen van villa "Bunga Melati"!!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De ruimte, vrijheid en bedienend personeel.
Minpunten: Het strand is niet zoals we gewent zijn als in Nederland maar het zwembad maakt alles weer goed, dan krijg je ook geen vieze voeten.
Reisgroep: Overige
Je leeftijdgroep 35-49
DianneSte ...
Schijndel, Nederland
1 beoordeling
“Een perfect huis op een prachtige locatie”
Beoordeeld op 29 april 2015 voor een verblijf in april 2015

Het is een geweldig huis. Heerlijk ruim schoon, mooi ingericht en luxe. De tuin is perfect onderhouden, erg mooi aangelegd. In huis alles wat je nodig kunt hebben, spelletjes kaarten dvd, of je eigen huis daar aanwezig is. Het personeel is ontzettend aardig. Ze doen alles voor je. Is wel wennen, maar ook wel lekker. De dames kookten heerlijk, wat je maar wilt. In de omgeving de mooiste rijstvelden, waterval en tempel van Bali. Hebben genoten van het prachtige land, de zon, het zwembad. Daarnaast hebben we ons verbaasd over de rommel die ze overal neergooien. Jammer van die prachtige natuur. De bevolking is ook heel vriendelijk, iedereen groet je en zwaait naar je. Ook het aantal scooters heeft ons verbaasd doen staan. Al met al een heerlijke vakantie, met vrienden, en onze zoon en schoondochter die een week uit Australie overkwamen. Een compliment voor de tuinman, de dames, en de chauffeurs, en de beveiliger. Allemaal topmensen. In een tophuis.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De luxe van het huis, en het onderhoud, en het lieve aardige personeel, niets was teveel.
Minpunten: Het strand van het huis is schoon maar we zagen met pijn in ons hart de rommel op het strand en in de stad, dat is de cultuur daar.
Je leeftijdgroep 50-64
Bram C
Boxtel, Nederland
1 beoordeling
“Enorm veel luxe op een perfecte locatie”
Beoordeeld op 19 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Vanaf het vliegveld konden we al meteen van de goede service proeven. We werden netjes opgehaald met een taxi die ons naar de villa bracht. Eenmaal aangekomen kregen we een erg warm ontvangst van het personeel. Je kunt hier helemaal tot rust komen, mede dankzij het personeel die enorm goed voor je zorgt, maar ook door de uitstekende locatie. Vanuit de tuin en het zwembad kijk je over de mooie zee.

Wat nog meer een enorm groot voordeel is, is dat de villa in het noorden van Bali ligt. Daar is het een stuk rustiger dan in het zuiden, maar nog steeds kun je er erg veel beleven. Wat ook bijzonder is, toerisme is in het noorden toch nog wat minder aanwezig. Dit zorgt ervoor dat de lokale bevolking meer is geïnteresseerd naar jou toe, op een positieve manier.

Kaj M
Liempde, Nederland
1 beoordeling
“Beter kun je een huis niet wensen”
Beoordeeld op 11 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Ik heb samen met 5 vrienden in deze villa gezeten en het was te gek!
Taxi vanuit de villa om ons op te halen vanaf het vliegveld was top geregeld.
De kamers waren ruim en schoon, de badkamers idem dito en de tuin was perfect.
Aardig personeel die alles schoonhouden en zorgen voor het eten en de tuin.
Locatie is perfect voor een weekje er helemaal tussenuit. Geen last van andere mensen rond het huis.
Nadeel is wel als je dingen wilt bezoeken, je er vaak enige tijd in de taxi voor moet zitten.
Verder was het huis eigenlijk helemaal goed om met een gezin of met vrienden een tijdje uit te rusten.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
jim2804
Boxtel, Nederland
2 beoordelingen
“Super service!”
Beoordeeld op 11 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Wij hebben hier met 6 vrienden een week doorgebracht en het was echt super! Het personeel was super aardig en stond altijd voor je klaar. Alles werd altijd perfect schoon gehouden. Het is fijn om even in zo'n luxe te leven. Buiten de villa om was er ook genoeg te beleven, wat voor ons een erg goede start van de vakantie was!

Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De service
RuudP040
Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
“Gevoel als een koning(in)”
Beoordeeld op 11 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Als je aankomt blijkt het nog mooier te zijn dan op de foto's. Je wordt gastvrij onthaald en je hoeft zogezegd niks meer te doen, alles wordt voor je gedaan. Aangezien deze villa zich in het noorden bevind kun je bijna alle culturele bezienswaardigheden gemakkelijk doen. Het personeel is professioneel en zal je overal bij helpen. Je komt echt tot een ware rust waarbij je aan niks hoeft te denken.

Marjan D
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Prachtige plek voor een perfecte huwelijksreis”
Beoordeeld op 9 december 2013 voor een verblijf in juni 2013

Wij zijn naar Bali geweest voor onze huwelijksreis. We hebben eerst een paar dagen in Kuta gezeten, toen een paar dagen in de buurt van Ubud en vervolgens ruim een week de villa Bunga Melati. Echt geweldig, het is een hele mooie villa. Ruim opgezet en alles is aanwezig. Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Wij hebben vanuit de villa ook nog verschillende uitstapjes gemaakt zoals een hele mooie tocht dwars door de natuur, rijstvelden en langs authentieke dorpjes. We hebben ook een vulkaan beklommen en bovenop van de zonsopgang genoten. We zijn naar het natuurpark in het Noordwesten geweest en hebben daar ook gesnorkeld. Allemaal trips die prima te doen zijn vanuit de villa. Auto met chauffeur werd steeds geregeld door het personeel van de villa. Lovina is ook een leuk plekje met verschillende lekkere en goede restaurants. Kortom zeker een aanrader om deze villa te boeken. Wij komen zeker nog een keer terug!

Bezoek was om: Recreatie
Reisgroep: Stellen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren