“Héérlijk, super mooie ligging”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Een TripAdvisor-lid
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Héérlijk, super mooie ligging”
Beoordeeld op 13 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Vijf heerlijke dagen gehad hier. De villa ligt pal aan het strand. Het is echt een plaatje uit een boek qua uitzicht en ligging. Ruim, goede indeling zodat voor elk wat wils is, samen zijn, je terugtrekken, over de zee kijken, beetje schommelen, massage in de tuin. Echt heerlijk. Kamers zijn prima. Badkamers kunnen een opknapbeurt gebruiken. Gastenverblijf zeker, zo'n mooie villa eigenlijk niet waardig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Maddy bestiert de huishouding goed. Fijn dat er bewaking is voor het idee. Chauffeur beschikbaar maakt het ook compleet. Waren daar met drie families en kids van 7-12. Kortom: heerlijk!

Kimdewit1
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Fantastisch”
Beoordeeld op 19 januari 2015 voor een verblijf in januari 2015

De villa is prachtig, we hebben genoten. De staf is zo vriendelijk en de dames hebben heerlijk voor ons gekookt. De versieringen en de gamelan band met danseressen die Made geregeld had waren ook geweldig. Het ontbreekt je hier aan niets. Als ik weer naar Bali zou gaan zou ik hier weer willen verblijven

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
27bianca1 ...
Schiedam, Nederland
“Pure Luxe”
Beoordeeld op 7 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Wat een geweldige villa! Paradijselijk is denk ik de beste omschrijving. Alles wat je maar wensen kan is in deze villa te vinden. Luxe, mooi zwembad, grote tuin, relax ruimtes en bovenal een zeer vriendelijke staf. Mede dankzij hen hebben wij een voortreffelijke week gehad. We zijn tot in de puntjes verzorgd en niets was ze te veel. Ik kan iedereen deze villa aanraden, ik weet zeker dat dit heel bijzonder is. Wij zijn geweest met een groep van 11 personen (familie) en iedereen heeft het er nu nog over. Mochten wij ooit terugkeren naar Bali, dan zal ik zeker deze villa nog een keer boeken. Made en Koman, mochten jullie dit lezen dan heel veel liefs van ons allemaal uit Nederland. Wij zullen jullie niet vergeten! Groetjes aan Koman "de tuinman".

Reisgroep: Uitgebreide familie
Jan L
Almere, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Ideale verblijfplaats”
Beoordeeld op 15 december 2013 voor een verblijf in oktober 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het verblijf in de villa was fantastisch. Het is de mooiste villa waar wij op diverse ‘vakanties’ en weekenden hebben verbleven. Niet alleen het huis met alles wat hier bij behoort, maar ook de staf zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Eigenlijk gaan ze nog een stapje verder dan je zou mogen verwachten. Op de vrije dag hebben wij zelf een kratje bier gehaald bij de winkel op nog geen 10 minuten lopen. Madé gaf aan had maar even gebeld, dan hadden wij dit verzorgd. Vrij is vrij hebben wij toen gezegd. Maar niets is hun teveel. Alles wordt je uit handen genomen en er wordt voor een onbezorgd verblijf gezorgd.
Ook het informatieboek is compleet en hieruit hebben wij de evenementen gehaald. Iedere dag hebben wij wel wat gedaan. De eerste dag hebben wij al de boot gebruikt om te gaan snorkelen. Maar ook op tonijn vissen is ook bijzonder. De gevangen tonijnen lagen ’s avonds op ons bord. Ook hebben wij de boot gebruikt om naar een restaurant te varen. Maar het eten wat in de Villa wordt klaargemaakt, dat is ook van een hoog niveau
Erik, de chauffeur, heeft ons ook veel van Bali laten zien. Het mooie is dat hij de wat mindere toeristische plekken weet te vinden. Hij stopte zelfs bij een crematie, heel bijzonder

Op de laatste avond hebben wij een Balinese avond gehouden inclusief een band die wij hebben gehuurd. Deze avond samen met de staf en partners gevierd inclusief een speenvarken. Dat laatste schijnt voor een inwoner van Bali iets speciaals te zijn. Eten die alleen bij speciale gelegenheden wordt gegeten.

Via Facebook hebben wij al heel wat opmerkingen gehad. Eén iemand heeft al om de site gevraagd, zijn interesse is ook al gewekt om naar Lovina Beach te gaan. Het zou mij niet verbazen indien wij hier een keer terugkomen.

De lange reis van Nederland tot aan de villa van zo’n 20 uur was het meer dan waard.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De service van de staf en de ruimte in en om de villa
Reisgroep: Vrienden
Vakantie met vrienden Grote groepen
Frank H
Apeldoorn, Nederland
1 beoordeling
“Geweldige vakantie in een mooie villa.”
Beoordeeld op 15 september 2013 voor een verblijf in augustus 2013

Op 10 augustus vertrokken vanuit Nederland naar Bali. Na een lange reis aangekomen bij Villa Lovina Beach. Door het warme ontvangst, de mooie villa en het prachtige uitzicht de vermoeidheid vergeten en direct in de vakantiestemming. De staff is erg vriendelijk en niets is te veel. Laat je verrassen door de kookkunsten van Made en Komang. De villa is van alle gemakken voorzien. Laat je de mooie plekken van het land zien door de chauffeur Erik. Hij kan je goed adviseren over de diverse bezienswaardigheden. Ook dolfijnen spotten met de bootsman van de villa is een aanrader. Wij hebben super genoten. Mooi land, vriendelijke mensen, heerlijk eten en een prachtige villa. Is echt een aanrader.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Vriendelijke staff
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 25-34
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Mick T
Arnhem, Nederland
2 beoordelingen
“Paradijselijk”
Beoordeeld op 9 september 2013 voor een verblijf in juli 2013

WAT een geweldig huis en wat voelden wij ons bevoorrecht om hier een week gebruik van te kunnen maken! We hebben in veel landen al vele huizen gehuurd, maar Villa Lovina Beach verslaat alles. Het huis, de inrichting, de tuin, de ligging, het zwembad, het uitzicht... alles is even geweldig. Ook Made en haar staf doen alles om t ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het eten wat ze voor ons bereidden, was heerlijk; beter dan van menig restaurant! Kortom, de perfecte thuisbasis voor een onvergetelijke vakantie!

Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Made en haar staf
Minpunten: Niets
Reisgroep: Kleine kinderen
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
nickyviss ...
Swifterbant, Flevoland, Netherlands
“Een fantastische vakantie!”
Beoordeeld op 14 juni 2013 voor een verblijf in mei 2013

Een heerlijke vakantie plek. De villa ligt aan het strand, en de zee is zeer rustig en lekker warm. Het personeel van de villa maakt je vakantie perfect. Je waant je echt in het leven van de "rich and famous". Erik, de chauffeur staat altijd voor je klaar, en weet de mooiste plekken voor de beste foto's, de dames van de huishouding verwennen je met heerlijke maaltijden en drankjes, en de tuinman en bootsman zorgen ervoor dat je elke ochtend van het zwembad kan genieten. S'nachts kan je rustig slapen in de zekerheid dat er security is. Noord Bali is prachtig, het natuur, de bevolking en mooie tempels en watervallen. Zeker een aanrader!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de vriendelijkheid van het personeel en de luxe van de villa.
Minpunten: wifi viel wel eens weg.
Reisgroep: Vrienden
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren