“Een heel mooie splinternieuwe en hypermoderne ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Curiosity ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een heel mooie splinternieuwe en hypermoderne villa met supervriendelijke personeel”
Beoordeeld op 26 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

We hebben hier, in deze nieuwe schitterende strakke villa, een geweldige vakantie gehad. Er is een heel mooie tuin met een heerlijk zwembad. Je hebt de beschikking over een chauffeur, een schipper en een geweldig staf. Ze zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. De chauffeur is heel goed, hij weet op heel Bali de weg. We zijn hier met zes personen geweest en hebben het alle zes geweldig naar ons zin gehad. Echt voor iedereen een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 jul 2018
Good to hear that you enjoyed your stay. Thank you for your nice review and hope to see you again.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren