“Heerlijk vers.”

Geclassificeerd als nr. 6 van 30 Restaurants in Anturan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Je kan met je voeten in het zand dineren. Heerlijk! Startlight heeft een pick up service, wel zo handig. 1 telefoontje is voldoende. Het eten is super, krakend vers en een zeer uitgebreide kaart.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant , erg vriendelijk personeel.
We wilde graag op het strand zitten maar alles gereserveerd toen een tafel van achter naar voren gehaald en heerlijk gegeten met de voetjes in het zand ! Mooie zonsondergang! Lekker gegeten . Van alles hebben ze zelfs bitterballen als starter en broodje kroket als lunche voor degene die niet zonder kunnen ! Verder genoeg keus .
Mooi restaurant . Prima aanrader

Marie-Anne259, Owner van Starlight Villas and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dank u wel voor het compliment.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De service van het ophalen en terugbrengen is heel netjes. Locatie ook mooi. Je eet op het strand. Mooi meubilair, gezellig bandje, vriendelijke bediening. Kortom, aan de sfeer ligt het niet. Maar uiteindelijk kom je er om te eten. En dat viel dan toch een klein beetje tegen. Pizza uit de houtoven pizza kon niet want het hout was op?! De pizza die nu geserveerd werd was op zich lekker maar het leek meer op een matze/ Libanees flatbread. Kip met Indonesische saus was een op zich lekkere kipfilet met wat groentes erop en friet. Maar ook niet meer dan dat. Ik hoop dat de Nederlandse eigenaar een keer bij warung Enak in Amed wil gaan eten. Als je die gerechten qua smaak en presentatie (menukaart lijkt erg op elkaar) zou serveren in Lovina dan zou het een topcombinatie zijn.

Dank u voor uw response. Er zijn veranderingen gedaan wat betreft de pizza bodem. Het hout voor de pizzaoven is moeilijker te krijgen dan u denkt, is hout van koffiebomen. De smaak van hout gaat in de smaak van de piza zitten. Er is hier geen eikenhout.
Wij zijn ons bewuist dat ons menu door velen wordt overgenomen.

24 februari 2017 beoordeeld

Reeds tweemaal gaan eten in dit restaurant. De eigenaars komen je als je dat wil ophalen per boot (we verblijven in een villa met beachfront op een half uurtje varen). Het is hier ultra schoon, eigenlijk kan je eerder zeggen "mister proper netheid". Zowel in de zaak, aan tafel, aan het stand als in de toiletten. Het eten heeft me meer dan gesmaakt. Vanavond ga ik voor de derde keer eten. Ook de gezellige ambiance en de live optredens zijn echte verwennerij voor het oor en zicht. Een aanrader !

1 februari 2017 beoordeeld

Je kunt lekker genieten met je voetjes in het zand aan de plastic tafeltjes.
Eten is echt goed en keus met de vleet.
Ik heb wat foto's van de menukaart bijgevoegd voor meer info.

Reizigers die Starlight Villas and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Starlight Villas and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!