“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Warung Citra

Warung Citra
Geclassificeerd als nr. 3 van 30 Restaurants in Anturan
30 mei 2018 beoordeeld

Hoge ranking helemaal waargemaakt, eten was heerlijk, ook op de lege maandagavond waar we bijna de enige bezoekers waren.

Datum van bezoek: mei 2018

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, prima gastheer, uitstekende kokkin, hééél klein restaurantje, maar goede kwaliteit voor weinig geld. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine basic warung.
We hebben er even op moeten wachten maar het was het wachten waard.
Het was heel lekker en ze waren super vriendelijk. Op het einde wat gratis vers fruit.

Datum van bezoek: april 2018
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Must to do! Fantastisch Balinees eten met een nog beter prijs en kwaliteit verhouding. Authentieker kun je het niet krijgen.

Datum van bezoek: november 2017
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein tentje maar zeer lekker eten voor weinig geld.
Super vriendelijke en aardige mensen.
Wij gaan hier zeker terug.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Warung Citra bekeken, bekeken ook

In Warung Citra geweest? Deel je ervaringen!