“Beste restaurant ervaring in Lovina tot nu toe”
Beoordeling van Barcelona Bar & Restaurant

Barcelona Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 31 Restaurants in Anturan
Keukens: Aziatisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed! Super vriendelijk en echt Balinees! Wij kwamen met lunch en waren de enige deze middag. Alles werd vers bereid, waardoor het ook wat langer duurde maar dat was het meer dan waard.
Hele aardige familie en alles super vers!
Tot nu toe de beste maaltijd in Lovina. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verzorgd diner. Er wordt net even wat extra aandacht besteed aan de opmaak, erg leuk maar vooral ook lekker.
Ik had een tuna op een hete plaat, super. Ik had niet verwacht dat dit zo geserveerd zou worden. Ander gerecht was calamaris in bananebladeren gegrild ook super. Op een andere manier Bali geproefd! Eigenaar was super aardig, dikke 9+.

Datum van bezoek: augustus 2016
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor lunch. Ananas cocktail is een echte aanrader, heel mooi geserveerd.

De mensen zijn heel erg vriendelijk, nadat we klaar waren met eten nog lang met de eigenaar gepraat.

De kamers die verhuurd worden zien er goed uit. Volgende keer gaan we daar ook slapen.

Echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lokale gerechten in een goede ambiance. De eigenaar is erg vriendelijk, en spreekt zelfs een beetje Nederlands. Daarnaast kookt hij alles samen met zijn vrouw. De vis & kip saté smaakte echt geweldig, mooie gepresenteerd met een heerlijke pittige smaak!

Datum van bezoek: juni 2016
12 november 2015 beoordeeld

We kennen dit restaurant al jaren. Kwaliteit van het eten blijft op een goed niveau.
Dit keer de gegrilde mahi-mahi vis. Heerlijk en goed gekruid.
De soto ayam is een beetje laf van smaak.
Restaurant schoon bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Barcelona Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District
Buleleng District, Bali

Lovina Beach, Buleleng District

In Barcelona Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!