8 december 2016 beoordeeld

Deze logde ligt op een prachtige plek en is een top uitvalsbasis om het National Park te verkennen. Het personeel is er vriendelijk en het eten wat wordt geserveerd is prima. Tussen de gamedrives door prima plek om te zijn, de natuur te bekijken vanuit een stoel en binnen de omheining wat te lopen en te genieten van alle vogels die daar zijn. Het onderkomen wat wij hadden keek uit over de vlakte en geweldig wat je daar aan wilde dieren voorbij zag komen.

Kamertip: Uitzicht over de vlakte vragen.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

Een prachtige stek met veel dieren die je op zo'n 50 meter passeren om bij de drinkplaats te komen! Wel erg veilig allemaal! Ook de hotelkamers waren luxueus en erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Ook was er constant Masaiï aanwezig voor de veiligheid van ons en de dieren. Niet iedereen volgt de instructies op en gaat buiten het beveiligde gebied, maar de Masaiï waren er dan als de kippen erbij! Super! Het eten in het restaurant was uitstekend en veelzijdig. Onze complimenten

Kamertip: Alle kamers kijken uit op de prachtige natuur
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben twee nachten verbleven in Serena. Was ronduit een prachtervaring. Game drives werden aangepast naar onze mogelijkheden! Hotel was zeer hoffelijk naar de rolstoel toe. Brachten dadelijk allerlei hulpmiddelen aan. Dank je wel! Top staff! Vanuit het terras van het restaurant konden we s ' avonds genieten van de waterput waar moeder olifanten met hun kleintjes kwamen driken. Prachtig om zien. En daarna een brillende leeuw op de achtergrond! Eten was top! Een van de betere lodges in Ambosseli. Ook zicht op de drinkput met wilde dieren! Goede samenstelling van de game drives. Ronduit top!

Kamertip: Wij hadden een basiskamer en zelf met rolstoel waren die echt ruim genoeg.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
8 april 2015 beoordeeld

Prachtig gelegen lodge, waar de apen door de tuin lopen. Houdt de buitendeur van je kamer dicht! Heerlijk zwembad. Midden in Amboseli National park. Vanuit zuidkamers heb je een prachtig uitzicht op de Kilimanjaro.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
17 oktober 2013 beoordeeld

We verblijven 2 nachten in deze lodge.De kamers waren zeer comfortabel en heel netjes.De bediening en eten in buffetvorm waren zeer goed.De ligging en domein was prachtig.Een heel mooie plaats om te verblijven

• Verbleef: september 2013, reisde met vrienden