“Kili manjaro”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 250,00*
Vanaf
Amboseli national park day tour from Nairobi
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Amboseli National Park
Attractiegegevens
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Park ligt aan grens metTanzania.
Bij mooi weer zie je de Kilimanjaro, bij ons was het helaas de ganse dag bewolkt.
Amboselli park is zeker de moeite voor de vele olifanten en hippos. Er is zeer veel water en moeras door smeltwater van de Kilimanjaro. Daardoor is het park ook veel groener.
Hier zagen we ook de meeste speciale vogels.
We waren er maar één dag, misschien zou twee dagen wel beter zijn!

16 april 2017 beoordeeld

Dit park bezocht in februari 2016 als onderdeel van een rondreis door Kenia, gbeoekt bij Oranje Safaris. We hebben dankzij onze gids heel wat wildlife gezien, ook in dit park hebben we heel war dieren gezien - veel olifanten maar ook nijlpaarden. Gewoon genieten.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch park, mooie vlaktes en heel veel dieren die je kunt spotten! Olifanten, zebra's, hippo's en zelfs leeuwen! Onze eerste safaridag kon niet meer stuk. We hebben genoten!

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn werk was ik in Kenia. Ik had 2 dagen 'over' tussen het afronden van mijn klus en de terugvlucht. Ik heb toen vanuit Nairobi een safari gedaan. 'S ochtends vertrokken en in de namiddag door het park gereden. In een lodge park overnacht en de volgende ochtend van 6 tot 11 weer door het park gereden. Goed te doen. Zoveel wild gezien, meer dan ik voor mogelijk hield.. Vooral de olifanten zijn indrukwekkend. Ik kan het iedereen aanraden. De bijgevoegde foto is gewoon met een smartphone gemaakt... (ik had geen apart fototoestel meegenomen maar dat kan ik wel iedereen aanraden....)

Bekijk meer beoordelingen
8 december 2016 beoordeeld

In dit natuurgebied is een omvangrijke variëteit op het gebied van grote dieren, vogels en bloemen. In de maand november is er kans op korte regenbuien maar dit gaf wel uitzonderlijk mooie luchten, wolken en regenbogen. Met een chauffeur / gids op stap vergroot de kansen op het zien van wilde dieren omdat er onderling contact is en men elkaar op de hoogte houdt wat men waar kan zien. Het blijven natuurlijk altijd moment opnames.

Reizigers die Amboseli National Park bekeken, bekeken ook

Amboseli National Park, Amboseli Eco-system
Masai Mara National Reserve, Riftvallei

Mount Kenya National Park, Kenia

In Amboseli National Park geweest? Deel je ervaringen!