Opslaan

vanaf US$ 200,00
vanaf US$ 362,00
vanaf US$ 365,00
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prachtig gebied waar je echt dichtbij de dieren komt. Uitgestrekte vlakte waar je wildlife bijna aan kunt raken.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Het amboseli is een super gaaf park!! Helaas geen leeuwen gezien maar wel heel veel olifanten, zebra's, nijlpaarden enz.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

Uren hebben we genoten van de voorbijtrekkende olifanten. Nog nooit meegemaakt het aantal die paradeerde in volle rust door de grasvelden van het Amboseli National Park.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Kenia twee dagen bezocht. Dit ruime park aan de voet van de Kilimanjaro geeft je de gelegenheid om met eigen vervoer of een georganiseerde trip voor een bedrag van $ 70 p.p. Een variatie aan wildlive in the wild te zien. Alle wegen zijn keurig met bewegwijzering aangegeven. Tijdens ons bezoek zagen wij de volgende dieren: Leeuwen, cheeta's, buffels, olifanten, nijlpaarden, hyena's, jakhalzen, zebra's, gnoe's, impala's, vis arend en veel veel meer!!

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 28 maart 2016

Genoten van onze safari in dit mooie national park. Mooi uitzicht op de Kilimanjaro. Een onvergetelijk avontuur.

Datum van activiteit: maart 2016