“Natuur in zijn puurste vorm. ”
Beoordeling van Amboseli National Park

Amboseli National Park
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 250,00*
Vanaf
Amboseli national park day tour from Nairobi
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gebied waar je echt dichtbij de dieren komt. Uitgestrekte vlakte waar je wildlife bijna aan kunt raken.

4 augustus 2016 beoordeeld

Het amboseli is een super gaaf park!! Helaas geen leeuwen gezien maar wel heel veel olifanten, zebra's, nijlpaarden enz.

30 juli 2016 beoordeeld

Uren hebben we genoten van de voorbijtrekkende olifanten. Nog nooit meegemaakt het aantal die paradeerde in volle rust door de grasvelden van het Amboseli National Park.

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Kenia twee dagen bezocht. Dit ruime park aan de voet van de Kilimanjaro geeft je de gelegenheid om met eigen vervoer of een georganiseerde trip voor een bedrag van $ 70 p.p. Een variatie aan wildlive in the wild te zien. Alle wegen zijn keurig met bewegwijzering aangegeven. Tijdens ons bezoek zagen wij de volgende dieren: Leeuwen, cheeta's, buffels, olifanten, nijlpaarden, hyena's, jakhalzen, zebra's, gnoe's, impala's, vis arend en veel veel meer!!

Bekijk meer beoordelingen
28 maart 2016 beoordeeld

Genoten van onze safari in dit mooie national park. Mooi uitzicht op de Kilimanjaro. Een onvergetelijk avontuur.

Reizigers die Amboseli National Park bekeken, bekeken ook

Amboseli National Park, Amboseli Eco-system
Masai Mara National Reserve, Riftvallei

Mount Kenya National Park, Kenia

In Amboseli National Park geweest? Deel je ervaringen!