“Olifanten trek”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 250,00*
Vanaf
Amboseli national park day tour from Nairobi
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Amboseli National Park
Attractiegegevens
30 juli 2016 beoordeeld

Uren hebben we genoten van de voorbijtrekkende olifanten. Nog nooit meegemaakt het aantal die paradeerde in volle rust door de grasvelden van het Amboseli National Park.

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Kenia twee dagen bezocht. Dit ruime park aan de voet van de Kilimanjaro geeft je de gelegenheid om met eigen vervoer of een georganiseerde trip voor een bedrag van $ 70 p.p. Een variatie aan wildlive in the wild te zien. Alle wegen zijn keurig met bewegwijzering aangegeven. Tijdens ons bezoek zagen wij de volgende dieren: Leeuwen, cheeta's, buffels, olifanten, nijlpaarden, hyena's, jakhalzen, zebra's, gnoe's, impala's, vis arend en veel veel meer!!

28 maart 2016 beoordeeld

Genoten van onze safari in dit mooie national park. Mooi uitzicht op de Kilimanjaro. Een onvergetelijk avontuur.

28 januari 2016 beoordeeld

het is erg vlak met amper bomen en het was heel drassig met sommige stukken van de weg onder water in januari.we zagen nijlpaarden en veel olifanten met babies;geweldig

Bekijk meer beoordelingen
26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Amboseli National Park mag je niet missen als je op Safari in Kenia gaat. Twee volle dagen is voldoende om grote kuddes olifanten te spotten. Een telelens is echt niet nodig want de dieren komen dicht langs de Jeeps wandelen.

Reizigers die Amboseli National Park bekeken, bekeken ook

Amboseli National Park, Amboseli Eco-system
Masai Mara National Reserve, Riftvallei

Mount Kenya National Park, Kenia

In Amboseli National Park geweest? Deel je ervaringen!