“Prima Griek”

Voeg deze dan toe!
De Griek
Geclassificeerd als nr. 35 van 77 Restaurants in Maasmechelen
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen naar de bioscoop en wilden van tevoren nog even ergens eten. We vonden eigenlijk niet echt restaurants en kwamen toevallig langs deze. Prima prijzen en de gyros was echt goed. Grote portie ook.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was het ons eerste (en laatste)bezoek aan dit restaurant. Vooraf hebben we courgette en tzaziki besteld. Op de tzaziki zat heel veel dille en de courgette was 'gepaneerd' en gefrituurd. Het vet droop er nog uit. Daarna kregen we een schotel van gyros met frieten en koolsalade. Het vlees en frieten waren ook erg vettig (ook aan de lamskotelet zat heel veel vet) en de koolsalade ( waar het halve bord mee vol lag) smaakte alsof het bijna bedorven was. De opmaak van het bord zag er niet uit... je kon het eigenlijk geen opmaak noemen. Links gyros en rechts een half bord kool en in het midden op de rand een kwak tzaziki. Ik kon er geen foto van maken want ik had mijn telefoon niet bij me. We hebben zo goed als alles laten staan... Het enige wat erg lekker was, was het brood maar daarvoor ga je natuurlijk niet naar een Griek.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier al van kleinsaf aan met mijn familie! Nergens is het beter als hier! Ben er nu al even niet meer geraakt door dat ik ben verhuisd maar als ik echt grieks wil eten en goed eten dan zal ik zeker hier naar toe gaan! Er is maar 1 echte goede griek en dat is De Griek!

18 juli 2017 beoordeeld

We namen een portie souvlaki en gyros, beiden met frietjes en sla. Porties vonden wij, in vergelijking met vele andere Griekse restaurants, erg afgemeten, eigenlijk wat aan de kleine kant. In de tzatziki zat dille verwerkt die nogal overheersend van smaak was, niet erg lekker. Prijs/kwaliteitverhouding, wat duurder dan andere Griekse restaurants maar kan nog net. Bediening vriendelijk en attent.

21 oktober 2016 beoordeeld

Leuke sfeer met griekse muziek. Lekkere souvlakis en heerlijke salade. Jammer dat je geen aperatiefje meer krijgt.

Reizigers die De Griek bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In De Griek geweest? Deel je ervaringen!