“Gezellige zaak, lekkere grote Calamares.”

Restaurant Janny & Alexandra
Geclassificeerd als nr. 34 van 80 Restaurants in Maasmechelen
25 november 2017 beoordeeld

Hele gezellige zaak waar de gerechten met zeer veel liefde bereid worden. De grote Calamares zijn een echte aanrader. Men is echt niet gierig, grote porties en kleine prijzen. Het soepje van het huis op voorhand is een leuke attentie.

Datum van bezoek: september 2017

26 maart 2017 beoordeeld

- gyros: heel lekker, niet vettig
- ribbetjes: heel lekker van smaak
- frietjes waren zelf gemaakt!
- voorgerecht calamares: vond ik minder, te zuur.
- bediening: super vriendelijk!

Datum van bezoek: maart 2017
5 maart 2017 beoordeeld

Met een groep van meer dan 30 personen gingen we hier eten: een zeer grote hoeveelheid voorgerechten (de typische Griekse zaken zoals Tsaziki, calamares, sardientjes, brood,..) en nadien een nog groter hoofdgerecht. Drank a volonté.

Zeer vriendelijk personeel, verschillende drankjes van het huis. Een heel erg gezellige avond met vrienden onder elkaar. Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2016
17 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor de zoveelste keer! Altijd producten gekregen van goede kwaliteit. Goede bediening! Niets is teveel gevraagd. Ook vandaag met de vraag dat ik een sport dieet aan het volgen ben en hop onmiddellijk de calamaris op de grill. Kipsouvlaki's met rijst. Toch top!!!! Zeer content en voor mij toch een van de beste grieken in de buurt. Een souvlaki is een echte slouvlaki en niet een stokje doorregen van vetbrokken zoals elders!!!!

Datum van bezoek: april 2016
27 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super! Zeer vriendelijke personeel dat heel erg belangrijk is en natuurlijk hele lekkere Grieks eten! Zeker het proberen waard

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Restaurant Janny & Alexandra bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Restaurant Janny & Alexandra geweest? Deel je ervaringen!