“Heel goed!”

Restaurant Janny & Alexandra
Geclassificeerd als nr. 34 van 77 Restaurants in Maasmechelen
26 maart 2017 beoordeeld

- gyros: heel lekker, niet vettig
- ribbetjes: heel lekker van smaak
- frietjes waren zelf gemaakt!
- voorgerecht calamares: vond ik minder, te zuur.
- bediening: super vriendelijk!

5 maart 2017 beoordeeld

Met een groep van meer dan 30 personen gingen we hier eten: een zeer grote hoeveelheid voorgerechten (de typische Griekse zaken zoals Tsaziki, calamares, sardientjes, brood,..) en nadien een nog groter hoofdgerecht. Drank a volonté.

Zeer vriendelijk personeel, verschillende drankjes van het huis. Een heel erg gezellige avond met vrienden onder elkaar. Een aanrader.

17 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor de zoveelste keer! Altijd producten gekregen van goede kwaliteit. Goede bediening! Niets is teveel gevraagd. Ook vandaag met de vraag dat ik een sport dieet aan het volgen ben en hop onmiddellijk de calamaris op de grill. Kipsouvlaki's met rijst. Toch top!!!! Zeer content en voor mij toch een van de beste grieken in de buurt. Een souvlaki is een echte slouvlaki en niet een stokje doorregen van vetbrokken zoals elders!!!!

27 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super! Zeer vriendelijke personeel dat heel erg belangrijk is en natuurlijk hele lekkere Grieks eten! Zeker het proberen waard

5 november 2015 beoordeeld

Als je lekker Grieks wil eten is restaurant janny zeker een aanrader! je wordt onthaald met een aperitiefje en hapje van het huis en er worden altijd verse producten geserveerd. Er is een ruim aanbod aan vegetarische gerechten en ze hebben voor de kleine honger ook pitta broodjes. Probeer zeker de calarmares of het menuutje voor 2 personen voor slechts 27 euro.
Kortom een zeer goede kwaliteit-prijs verhouding.

Reizigers die Restaurant Janny & Alexandra bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Restaurant Janny & Alexandra geweest? Deel je ervaringen!