“Good ”
Beoordeling van Restaurant Danny Vanderhoven - GESLOTEN

Restaurant Danny Vanderhoven
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten hoewel de zitting erg lang was.
De obers droegen spijkerbroeken hetgeen we niet verwacht hadden voor een dergelijk restaurant.
Hopelijk bij het nieuwe concept enkele nodige aanpassingen zoals de prijs: 400 euro voor 2 gasten.

25 juni 2017 beoordeeld

excellent. Zeer deskundige en vriendelijke maitre. Prima verhouding prijs-kwaliteit. Een intieme huiselijke sfeer.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sedert de faling van zijn restaurant in Rekem in 2014 maakt Danny Vanderhoven gebruik van de keuken en het restaurant van het Terhills hotel om zijn Oosters geïnspireerde sterrenkeuken op de wereld los te laten. Het gerucht doet de ronde dat Danny in Terhills slechts drie keramische kookpitten ter beschikking heeft om zijn verfrissende creaties klaar te maken. Twee keer 'chapeau' indien dit gerucht zou kloppen.
Hoe dan ook, wat Danny serveert, smaakt. Dat was vroeger zo, dat is vandaag zo (en dat zal morgen hopelijk ook nog wel zo zijn?). Wij begrijpen sommige negatieve recensies alleszins niet. Sommigen lijken onredelijke verwachtingen te hebben omwille van dat Michelinsterretje. Of is de vernieuwende, creatieve en wat informelere stijl die visueel een link tracht te maken met het lokale mijnverleden misschien een brug te ver voor de meer conservatieve burger? Wij hebben er alleszins van genoten. Van de gin (origineel geserveerd in een mok) tot de amuses en het nagerecht.
De bediening was 'casual' en vriendelijk.
Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar! Het enige minpuntje: die avond was er geen Danny te bespeuren. In een dergelijke zaak verwacht je dat de chef even een woordje komt spreken aan tafel. Als je gekomen was Danny, hadden we jou gefeliciteerd.

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van elk gerecht met bijpassende wijnen! Gezellig en rustig tafelen. Super bediening en heel vriendelijke mensen.

29 april 2017 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Het is goed verzorgt en ze hebben goede wijnen. Voor een restaurant met een ster zou je wel een betere service verwachten. Desondanks is dit een aanrader.

Reizigers die Restaurant Danny Vanderhoven bekeken, bekeken ook