“Zeer gezellig en super lekker!”
Beoordeling van 't Vuchterhoes

't Vuchterhoes
Geclassificeerd als nr. 4 van 65 Restaurants in Maasmechelen
27 augustus 2017 beoordeeld

Het vuchterhoes is ongelofelijk lekker tafelen in een zeer gezellig restaurant. Mijn man en ik gaan hier dan ook zeer graag naartoe om het menu te nemen. Iedere maand is er een ander innovatief menu.
Ook de bediening is er zeer fijn!

Groetjes van Niels en Nicole uit Meeswijk

Schrijf een beoordeling

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

't Vuchterhoes is een echte culinaire aanrader aan de Maaskant. Elke maand opnieuw is het genieten van een andere topmenu die is samengesteld door de jonge chef Marco. Luc & Cindy mogen trots zijn dat ze deze opvolgers hebben gevonden en wij, als klant, dankbaar!

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steevast klant bij het Vuchterhoes. Elke maand een ander topmenu. Top bediening, top kok! Wij gaan nog veel terugkomen. Een aanrader voor iedereen. De betere zaak van Maasmechelen (en omstreken).

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne, ongedwongen sfeer dankzij de gastvrouw, ober en kok Marco. Je voelt je onmiddellijk thuis en welkom. De gerechten zijn stuk voor stuk zeer te smaken en je proeft dat erover nagedacht is. Komen zeker nog eens terug!

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn zopas voor de vijfde keer gaan eten in het t' Vuchterhoes. Het kreeftenweekend in april was een voltreffer. Zelden zo lekker kreeft gegeten. Vooral de kreeft in combinatie met kalfszwezerik en morilles was subliem. Ongelooflijk wat de Chef voor mekaar krijgt. Ook de bediening is geweldig, het begrip "gastvrouw" wordt daar alle eer aan gedaan. Een superadresje, een van mijn grootste favorieten in Limburg.

Reizigers die 't Vuchterhoes bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In 't Vuchterhoes geweest? Deel je ervaringen!