“Culinair genot - sterke aanrader”
Beoordeling van 't Vuchterhoes

't Vuchterhoes
Geclassificeerd als nr. 4 van 70 Restaurants in Maasmechelen
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

't Vuchterhoes is een echte culinaire aanrader aan de Maaskant. Elke maand opnieuw is het genieten van een andere topmenu die is samengesteld door de jonge chef Marco. Luc & Cindy mogen trots zijn dat ze deze opvolgers hebben gevonden en wij, als klant, dankbaar!

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steevast klant bij het Vuchterhoes. Elke maand een ander topmenu. Top bediening, top kok! Wij gaan nog veel terugkomen. Een aanrader voor iedereen. De betere zaak van Maasmechelen (en omstreken).

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne, ongedwongen sfeer dankzij de gastvrouw, ober en kok Marco. Je voelt je onmiddellijk thuis en welkom. De gerechten zijn stuk voor stuk zeer te smaken en je proeft dat erover nagedacht is. Komen zeker nog eens terug!

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn zopas voor de vijfde keer gaan eten in het t' Vuchterhoes. Het kreeftenweekend in april was een voltreffer. Zelden zo lekker kreeft gegeten. Vooral de kreeft in combinatie met kalfszwezerik en morilles was subliem. Ongelooflijk wat de Chef voor mekaar krijgt. Ook de bediening is geweldig, het begrip "gastvrouw" wordt daar alle eer aan gedaan. Een superadresje, een van mijn grootste favorieten in Limburg.

10 april 2017 beoordeeld

Zeer lekker en zeer verzorgd.
Alleen niet goedkoop maar je krijgt waar voor je geld.
Huiselijke sfeer omdat het niet zo groot is.
Op tijd reserveren is de boodschap.

Reizigers die 't Vuchterhoes bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In 't Vuchterhoes geweest? Deel je ervaringen!