Travelocity
Orbitz.com
Agoda.comUS$ 136
Beoordeeld op 22 januari 2022 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam verblijf, lekker gegeten in bistro, mooie kamer. Ideaal hotel om helemaal tot rust te komen. Zeer goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
Mooie omgeving waar je prachtige wandelingen kan maken.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2022

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Met vriendelijke groeten, Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Wat een prachtige ervaring! We werden erg vriendelijk ontvangen en gedurende het hele verblijf was het personeel keer op keer erg behulpzaam.
Het interieur is top, zowel de lobby, de ontbijteuimte als de kamer.
Ook de badjassen, de mooie waterglazen en de kussens in de kamer vonden we erg geslaagd.

De ruimte waar het ontbijtbuffet staat, vonden we wat krap, al was het ontbijt wel heel erg uitgebreid en lekker!
Ook fijn dat er tussen de tafeltjes veel ruimte was.
Een dikke aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is ons een waar genoegen deze positieve score te ontvangen waarbij u vele aspecten van ons hotel weet te appreciëren.

Christiaan & Team Terhills

Beoordeeld op 12 januari 2022 via mobiele applicatie

We werden zeer gastvrij ontvangen,
Propere ruime kamer en fantastisch diner gehad. Dit in combinatie met de Elaisa wellness zorgt voor een topervaring! Er even tussenuit voor een prachtige wandeling kan hier natuurlijk ook. We hebben genoten in alle rust!

Kamertip: Doe zeker een korte wandeling op het mijncomplex en maak kennis met Elaisa wellness. Diner boeken in het hotel is zeker een aanrader.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Terhills Hotel en voor uw mooie beoordeling. De bijhorende positieve opmerking doet ons team veel plezier. Wij kijken er dan ook naar uit u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Christiaan & The Terhills Team

Beoordeeld op 7 januari 2022 via mobiele applicatie

Super verblijf, vanaf aankom super vriendelijk, behulpzaam en een gevoel van thuis zijn! In de avond 3 gangen dinner... magnifiek!!! Zowel voor personeel van in de keuken als in de zaal dikke chapeau!

Datum van verblijf: januari 2022
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2022

Geachte gast,

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling.
Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Maasmechelen opnieuw te mogen verwelkomen.

Christiaan & The Terhills Team

Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie. De kamers zijn luxueus en proper. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader. Ook het ontbijt is prima verzorgd. We combineerde het met een bezoek aan Elaisa energetic wellness. Heerlijk genieten en erna ontspannen overnachten.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Christiaan & Team Terhills