Beoordeeld op 1 oktober 2020

Locatie is super, het buiten beeld van het hotel is impressionant.
Zeer goede ontvangst met welkoms drank.
Kamer zijn tip top in orde, alle voorzieningen aanwezig.
Ontbijt prijzig maar goed verzorgd.
Op zeer korte aftsand ben je zo in de natuur aan het wandelen.

Datum van verblijf: september 2020
Terhills Hotel, Eigenaar van Terhills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2020

Geachte Gast,

Bedankt om uw ervaring met de lezers van TripAdvisor te hebben gedeeld.
Wij waarderen uw mening en nemen dit zeker ter harte.

Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke staff. Lekker eten. Enkel jammer dat onze 3e gast op een mini bedje moest slapen voor dezelfde prijs. En de badkamer stond onder water na een douche te nemen. Maar overall toch tevreden.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het mooie Maasmechelen.

Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

top ,natuur ,shopping alles op kleine afstand van het hotel , ook alles in het hotel tiptop coronaproof ,ook het avondmaal is een topper ,het ontbijt ,alles voorzien ,personeel heel vriendelijk op elk moment

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Beoordeeld op 24 september 2020

Het hotel is goed gelegen, net naast Maasmechelen Village en naast de oude mijnsite. Voor elk wat wils dus. Wij kregen bij aankomst een glaasje cava, een leuke attentie ! Het gebouw en de tuin zijn prachtig. Het hotel is stijlvol ingericht, zowel de gemeenschappelijke delen als de kamers. Het ontbijt was heel lekker. Een aanrader voor wie de streek wil bezoeken.

Kamertip: Comfort kamer met zicht op de tuin liggen half onder de grond.

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve waardering.
Het doet ons heel veel plezier dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.
Het zou ons verheugen je opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 september 2020

Het hotel gaf ons een echt luxe gevoel. Super mooie badkamer, ruime slaapkamer en prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel dat 24u per dag beschikbaar staat.
Duidelijke regels ivm corona, was een ideale staycation voor ons.

Geachte Gast,

Enorm bedankt voor het posten van deze mooie review.
Ik geef zeker de complimenten door aan mijn personeel.
Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!