“Onverwachte aanrader!”

Grieks Restaurant Athene
Geclassificeerd als nr. 38 van 80 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Grieks
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met ons gezin en vrienden geweest via een social deal. Bij het binnen rijden van de straat zit aan de rechter zijde nog een grieks restaurant. (In totaal wel 4 in de hele straat) athene ligt links en ziet er een beetje pauper uit aan de buitenkant. Ik zou er zonder deal niet naar binnen zijn gegaan. Eenmaal binnen gekomen,zijn we de enige gasten. We worden verwelkomd door een aardige mevrouw die de hele bediening in haar eentje handelt. We krijgen keuze uit 4 hoofdgerechten en 3 voorgerechten.
De salades en het eten zijn heel authentiek en ruime porties. Tijdens ons bezoek loopt de hele zaak vol en weet de serveerster de hele zaak te bedienen en tevreden te houden. We hebben heerlijk gegeten en een prettig verblijf gehad.

Datum van bezoek: juli 2018

20 maart 2018 beoordeeld

Hier al meerdere keren geweest, lees vorige waarderingen. Altijd vers, lekker, snel bediend en met een glimlach ontvangen worden. Democratische prijzen, parking in de omgeving, klein maar knus en proper.

Datum van bezoek: maart 2018
18 februari 2018 beoordeeld

We zijn aantal maal met social deal daar geweest, het is ons telkens heel goed bevallen Ruim voldoende porties, vlees is lekker gekruid, lekkere griekse salade en krokante niet vettige frieten.

Datum van bezoek: februari 2018
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

perfect gegeten en gedronken
meer moet dat niet zijn .
een griekse schotel samengesteld en was meer dan genoeg ,

Datum van bezoek: november 2017
12 november 2017 beoordeeld

lekkere souvlaki`s gegeten via social deals. een klein gezellig restaurantje, Jammer dat we geen kaart kregen om onze drank te bestellen, We hadden een half liter wijn voor 9 € maar kregen geen kaart, hebben dus ook verder niets bijbesteld.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Grieks Restaurant Athene bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Grieks Restaurant Athene geweest? Deel je ervaringen!