“Blijft goed en vriendelijk!”
Beoordeling van Grieks Restaurant Athene

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Grieks Restaurant Athene
Geclassificeerd als nr. 39 van 77 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Grieks
20 maart 2018 beoordeeld

Hier al meerdere keren geweest, lees vorige waarderingen. Altijd vers, lekker, snel bediend en met een glimlach ontvangen worden. Democratische prijzen, parking in de omgeving, klein maar knus en proper.

18 februari 2018 beoordeeld

We zijn aantal maal met social deal daar geweest, het is ons telkens heel goed bevallen Ruim voldoende porties, vlees is lekker gekruid, lekkere griekse salade en krokante niet vettige frieten.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

perfect gegeten en gedronken
meer moet dat niet zijn .
een griekse schotel samengesteld en was meer dan genoeg ,

12 november 2017 beoordeeld

lekkere souvlaki`s gegeten via social deals. een klein gezellig restaurantje, Jammer dat we geen kaart kregen om onze drank te bestellen, We hadden een half liter wijn voor 9 € maar kregen geen kaart, hebben dus ook verder niets bijbesteld.

7 november 2017 beoordeeld

Terug op zondagavond hier gaan eten en het was behoorlijk druk.

We kozen opnieuw voor souvlaki's en calamaria.

Alles was weer lekker en vers en ruim voldoende!

Vriendelijke en lieve gastvrouw. Wil je hier gasten trakteren op lekker, eenvoudig en vers Grieks eten, je zult niet verlegen hoeven te zijn! Een echte aanrader!

Reizigers die Grieks Restaurant Athene bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Grieks Restaurant Athene geweest? Deel je ervaringen!