“Prijs/kwaliteit top!”

Eetcafe Restaurant Concordia
Geclassificeerd als nr. 18 van 65 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Italiaans
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten met 2 kleine kids in dit restaurant. Het eten van de kids werd geserveerd bij ons voorgerecht. Het eten is eenvoudig, maar zeer goed van kwaliteit. Ik at de tagliata die zeer goed was van kwaliteit en cuisson. Wil je goed eten voor een eerlijke prijs dan moet je hier zijn!

Schrijf een beoordeling

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond genoten van lekker Italiaans etentje!
Aangenaam en vriendelijke service en top pasta gerecht er boven op, wij komen terug !

13 november 2016 beoordeeld

Op weg voor een weekendje Limburg hier gestopt voor iets te eten. Zeer vriendelijk onthaal. Wij kozen voor een pasta met bospaddestoelen en spekjes. Dit was voor ons een van de lekkerste pasta's ooit! Leuk is dat je een leeg bord voor je krijgt en dat de pan recht van het fornuis op de tafel wordt gezet. Alleen spijtig dat de huiswijn een Franse wijn is en geen italiaanse, dikke aanrader.

1 november 2016 beoordeeld

een echt authentiek italiaans restaurant. gerechten worden in de pan geserveerd. overheerlijke smaken, ruime porties. wel nogal rumoerig. bediening is met zuiderse nochalance, maar het eten maakt alles goed!

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik maak graag een ommetje om in de Concordia een pasta te komen eten. De pasta vongole is om vingers en duimen van af te likken.
Enige minpuntje is dat het hier niet super gezellig is, maar dit wordt snel goed gemaak door de heerlijke gerechten die ze hier serveren. Prijs-kwaliteit is dik in orde. De gerechten worden in de pan op tafel geserveerd en zijn ruim voldoende (ik neem altijd een bord antipasto op voorhand waardoor ik mijn gerecht nooit op krijg, maar dit is geen probleem want ze vragen hier spontaan of je de overschot mee naar huis wilt: Yes please, want hier geniet ik graag nog een dagje van!)

Reizigers die Eetcafe Restaurant Concordia bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Eetcafe Restaurant Concordia geweest? Deel je ervaringen!