“Het eten was ok, maar de bedieining liet te wensen over.”
Beoordeling van Giuliano Maasmechelen

Giuliano Maasmechelen
Geclassificeerd als nr. 1 van 77 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld

Er heerste en zekere drukte in het restaurant en de meeste klanten zaten buiten en blijkbaar was er te weinig personeel om iedereen een goede bediening te bezorgen. De volgorde van bestelling en de aanlevering was niet voor elke tafel gelijk en mensen die na ons aankwamen (en ook gegeten hebben) waren sneller klaar en afgerekend dan wijzelf. Het eten was OK.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in het verleden altijd prima gegeten, echter bij de laatste drie bezoeken was het personeel ronduit onbeschoft.
Wij eten gemiddeld 3 keer per week buiten de deur maar hoe we tijdens ons laatste bezoek zijn behandeld hebben wij nog nooit eerder meegemaakt.
Meerdere keren moeten vragen om wat te eten te mogen bestellen en tot drie keer toe de mededeling krijgen “daarvoor moet u bij mijn collega zijn”, “ik zal vragen of een collega u komt helpen”. Dit gebeurde echter niet. Uiteindelijk zelf weer na 45 min een collega binnen gaan vragen om te mogen bestellen en met tegenzin eindelijk geholpen. We hadden het hoofdgerecht nog niet op en wilden graag daarna nog een dessert en/of koffie (ruim 1 uur voor sluiting) bestellen of een onvriendelijke dame kwam al ongevraagd met de rekening aanzetten: “of we alvast wilden betalen want het was druk binnen en zij wilde graag alles op tijd afhandelen”. Hierop geantwoord dat we nog graag wat koffie zouden willen bestellen.
We kregen hierop een zucht en een onvriendelijk lang gezicht, de dame liep weg zonder nog wat te zeggen (tot onze verbazing en afschuw).
Naar onze koffie konden we fluiten....om vervolgens met veel moeite na ons eten te hebben opgegeten binnen wederom te moeten bedelen om af te mogen rekenen. Wij komen niet meer terug

20 mei 2018 beoordeeld

Ruim opgezet restaurant in 'koopdorp' Maasmechelen. Lekker om na afloop van het winkelen, hier te eten. Eten is prima en wordt redelijk vlot opgediend. Medewerkers zitten onder de tattoo's, dat valt op - niet zo representatief. Het tochtte, dus we hebben gevraagd om de deur dicht te doen. Het eten kun je (afh van wat je bestelt) in een oude koekenpan opgediend krijgen (ipv een bord/schotel). Vele gasten voor jou hebben met vorken de antiaanbaklaag opengekrast. Dit vind ik niet zo'n goed idee. Dus: of RVS-pannen gaan inzetten of gewoon borden gebruiken. Eten was gewoon heel prima, dus zeker een goede voldoende voor Giuliano!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen gegaan voor alleen een drankje. Eten rook zo lekker dat we een pizza hebben gedeeld als hapje. Zeer de moeite waard. De pizza had een heerlijke bodem.
Het restaurant was niet heel gezellig qua interieur. Grote zaal, maar dat was voor nu prima.

4 april 2018 beoordeeld

Op een drukke middag even moeten wachten op een tafel. Vlot geholpen. Aan tafel vriendelijke en professionele bediening. De pasta was lekker, de pizza eveneens.
Hier komen wij zeker graag nog terug.

Reizigers die Giuliano Maasmechelen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In Giuliano Maasmechelen geweest? Deel je ervaringen!