“Een heerlijke burger.”

Ellis Gourmet Burger Maasmechelen
Geclassificeerd als nr. 8 van 74 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Amerikaans
7 september 2017 beoordeeld

Gelegen in Maasmechelen Village kan je je kleine honger stillen met een overheerlijke hamburger.Vlees en broodje van uitstekende kwaliteit terwijl er een groot aanbod is van vershillende sauzen.Het was druk en nogal rumoerig maar dat was ook te verwachten.
Het betere werk voor hamburgerliefhebbers.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je van een ietsje meer dan moet je hier zeker stoppen voor een overheerlijke hamburger. Een leuke afsluiter na een dagje gezellig winkelen

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vegiburger is super . Overig burgers die wij hebben besteld niets bijzonders . Duur . Snel bediening drank en traaaaaaag bediening eten . Prijs voor wat je krijgt veeeeel te duur naar mijn inzien . Zeker geen tweede bezoek voor mij.

EllisGourmetBurger, Customer care van Ellis Gourmet Burger Maasmechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Hoi, jammer dat je lang hebt moeten wachten op je eten. We geven dit zeker door aan ons personeel te Maasmechelen. Leuk te horen dat onze vegetarische burgers in de smaak vallen! Je proeft daar heel goed dat we met verse ingrediënten werken. Hopelijk kunnen we je toch nog eens terug lokken want we staan te popelen ons alsnog te bewijzen aan jou!

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen wat burgers en een paar salades op kaart staan. Vroeg om een Sprite of z up hadden ze niet. Tip doet wat meer aan je kaart en wat meer keuze uit dranken

EllisGourmetBurger, Customer care van Ellis Gourmet Burger Maasmechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Beste
Tijdens de vakantieperiodes is het erg druk te Maasmechelen en hanteren we een verkorte menukaart omdat het heel moeilijk is om de kwaliteit te behouden van wat we serveren. We danken je voor je begrip en hopelijk tot volgende keer?

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ben ik met mijn papa gaan eten bij Ellis.

Het was super lekker.
De jongen met het meat-the-boss hemd was supervriendelijk en grappig.

Tot de volgende keer .
Sid en papa

Reizigers die Ellis Gourmet Burger Maasmechelen bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In Ellis Gourmet Burger Maasmechelen geweest? Deel je ervaringen!