“Lekkere burgers met efficiënte bediening”

Ellis Gourmet Burger Maasmechelen
Geclassificeerd als nr. 8 van 74 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Amerikaans
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je start in een lange wachtrij om een plaatsje te krijgen, zelfs om 3 uur in de namiddag (op een zaterdag). We kregen echter een drankje aangeboden nog in de rij zelf en eenmaal een plaatsje gaat het vooruit. We kozen beide voor een vegetarische burger, beide lekker. Wel jammer dat deze zichtbaar kleiner zijn dan de vleesburgers. 3,90 voor een portie is overprijst omwille van de grootte van de portie, deze mogen ze gerust verdubbelen. De frietjes zijn wel erg lekker.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De burger zelf was redelijk, maar trage onervaren bediening maakte het dramatisch.
Tafel werd niet ingedekt dus wij hadden geen bestek of serviet gedurende ons voorgerecht.
Drank kwam maar de helft vergeten en redelijk duur.
Frietjes trokken op niets en werden opgediend in vuile kommetjes (foto)
Kortom de bediening is te onervaren spreekt pover nederlands het eten gaat maar hiervoor alleen kom ik er niet meer.

EllisGourmetBurger, Customer care van Ellis Gourmet Burger Maasmechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Beste Steve
Wij zouden heel graag de foto van het kommetje zien maar we kunnen het via tripadvisor niet bekijken. Stuur jij even een mailtje naar customercare@ellisgourmetburger.com hiervoor? Dan kunnen we je op de hoogte brengen van het verdere vervolg van jouw klacht, bedankt!

6 juni 2017 beoordeeld

Lekkere hamburgers. Heel druk, enorme wachttijden. Vriendelijke bediening en goeie prijs/kwaliteit. De menukaart is zeer informatief!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten Ellis Gourmet op een warme (34C) zaterdag namiddag.

Pluspunten
- Vriendelijke bediening
- Gezellig terras.
- Lekkere cheesecake (voor 6,50€ mag dit ook wel)

Minpunten
- De home made ice tea was niet ons ding. (Weinig smaak)
- Ketchup stond standaard op tafel ook bij 34 graden in de zon.
- Hoge prijsklasse

EllisGourmetBurger, Customer care van Ellis Gourmet Burger Maasmechelen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Hallo, bedankt voor je review!
Jammer dat de home made ice tea je niet kon bekoren. Als je de volgende keer bij ons bent en je vertrouwt de flesjes ketchup niet helemaal mag je altijd een vers flesje vragen aan ons personeel hoor ;) .

21 mei 2017 beoordeeld

Weer de Blue Madness gegeten, die burger is gewoon heerlijk! vriendelijk personeel, gezellig buiten zitten. ideaal bij een mooie shopping dag!

Reizigers die Ellis Gourmet Burger Maasmechelen bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

Maasmechelen, Limburg Province

In Ellis Gourmet Burger Maasmechelen geweest? Deel je ervaringen!