“Passie”

Antica roma
Geclassificeerd als nr. 6 van 65 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Italiaans
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier werken mensen met passie.
Heerlijk eten! Lieve bediening.

Grote wijnkaart. Goed advies.

Oma van 86 loopt ook Nog rond in het restaurant.

Schrijf een beoordeling

18 mei 2017 beoordeeld

Hier terecht gekomen via SociaDeal.
Heel mooie zaak, vriendelijke mensen.
Het was een 5-gangen keuzemenu.
Vooraf een gehaktballetje met rucola, lekker.
Dan een carpaccio van botervis met polpo (inktvis), toen ik het bordje kreeg vroeg ik waar de inktvis was, ah, die was op en men had asperges erop gelegd, ben ik niet zo gek van, dus had men mij dat vooraf kunnen hebben gezegd.
Ik vind dat in een zaak zoals deze die zich een zekere standing wil aanmeten, dat dit niet kan dat iets op is, zeker als wij de 2e klant van de avond zijn, en dat men dit dan voor het het bestellen niet even vermeld.
Van het gerechtje op zich was ik ook niet zo kapot.
Daarna volgde ravioli gevuld met kaas, heel lekker en verrassend van smaak.
Ik kreeg dan zeebaars met een saus op basis van olijven, klein visje en de smaak viel mij tegen, maar kan aan mijn smaak liggen.
Mijn vrouw koos een stuk kalfsvlees, zeer lekker en super mals, echt TOP.
Als nagerecht kozen we voor de panacotta met chocolade, gewoon lekker, niet meer, niet minder.
Alle borden zijn super gedresseerd, jammer genoeg zijn de smaken niet super maar eerder gewoontjes.
Dus, ik ben hier niet omver geblazen, het was voor mij gemiddeld, mijn vrouw vond het echter allemaal lekker.
Als ik hierbij bedenk dat we nu aan de helft van de prijs hebben gegeten, dan kan ik hiermee leven, als we echter de normale prijs hadden moeten betalen dan was ik zeker teleurgesteld geweest.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier ondertussen al enkele keren via Social Deal komen eten en waren telkens aangenaam verrast! Op veel plaatsen waar je via Social deal gaat eten zit het vol met mensen met zo'n bon, hier zat er echter telkens ook vast cliënteel hetgeen veel zegt. Door die bon telkens keuze uit enkele gerechten die elke keer lekker waren. Typische Italiaanse voor- en tussengerechten en telken ook lekker hoofdgerecht. Enkel het dessert (tiramisu) viel de laatste keer wat tegen (te nat en raar smaakje aan). We zouden hier graag eens een gewone pasta komen eten ook. Deze zaak is zeker ook gespecialiseerd in wijn, uitgebreide kaart en het is duidelijk dat de vaste gasten al eens iets extra mogen proeven. Zonder bon wel aan de duurdere kant, wat ook wel wat aan het soort cliënteel te zien is soms

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen de tip om hier naartoe te gaan van een medewerkster in Maasmechelen outlet.
Schot in de roos !
Vanaf hotel Terhills ca. 4 km rijden, makkelijk te vinden, en overheerlijk gegeten. Wel aan te bevelen om vooraf te reserveren. Wij hadden geluk dat er nog plek was op vrijdag avond.
Zeer tevreden over de service, ontzettend vriendelijke mensen en zij geven goede aanbevelingen voor het menu.
Ik ben half Italiaans en derhalve zeer kieskeurig, eet in Italiaanse restaurants alleen gerechten die ik zelf niet beter kan koken, maar dit was voor 100% een succes.
Had vooraf de octopus carpaccio, lekker !
En spaghetti vongole als hoofdgerecht met panna cotta als toetje. Alle gerechten, ook die van mijn vriend, waren om de vingers bij af te likken.
De prijzen zijn - voor Nederlandse en zeker voor Duitse begrippen - misschien een beetje aan de hoge kant, maar de service en het eten zijn elke penny absoluut waard !

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede Italiaanse keuken, vriendelijk personeel. Redelijk geprijsd maar de kwaliteit is wel naar believen.

Reizigers die Antica roma bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Antica roma geweest? Deel je ervaringen!