“Zeer matig”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Onvriendelijke en trage bediening,
zeer karige porties voor zeer grote prijzen.
Diverse malen moeten vragen om de glazen te vullen

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een zaken lunch genuttigd. Wij hadden een plekje aan de grote tafel naast de open keuken waar flink gewerkt wordt en gebruik gemaakt wordt van mixers en ik weet niet welke luidruchtige apparatuur nog meer. Wellicht dat het team zich voorbereidde op de avond? Ik had echt soms de grootste moeite om het gesprek te volgen en daarnaast is het ook erg vermoeiend. We hadden waarschijnlijk kunnen verplaatsen, maar je zit midden in een heftig gesprek en wilt ook niet met het hele gezelschap verhuizen (en dicht op de ander zitten vanwege de vertrouwelijkheid vh gesprek) en je denkt daarbij; het zal wel zo afgelopen zijn.... Maar helaas.
Het was in zijn geheel erg rustig qua bezetting, 1 of 2 andere tafels? De gastvrouw had een lichamelijk ongemak en lopen was erg lastig voor haar. Haar mannelijke collega had het niet erg druk, maar kreeg het toch niet goed geregeld, het laatste half uur, uur? van onze lunch hebben we tevergeefs gewacht om nog wat te drinken te bestellen, wijn of water. Helaas, hij kwam niet meer kijken naar onze tafel en toen we uiteindelijk zijn aandacht weer kregen door letterlijk te wuiven voor de rekening, moesten onze gespreks partners er ook snel weer vandoor naar een andere afspraak.
Ik ben achter gebleven met mijn 2 andere collega's en wilde het gesprek nog eens rustig evalueren, maar dan uiteraard weg van de keuken. Ik dacht dat het wel fijn zou zijn als we in de voorkamer bij de open haard nog even een drankje konden doen maar hier stond erg hard de Italiaanse muziek en ik was al horendol vd keuken en vroeg of de muziek wat zachter mocht en de open haard aan, het was een ijskoude februari dag. Na een weifelend 'ik zal het even vragen..' kon het allemaal wel, maar het voelde alsof ik iets onmogelijks had gevraagd? Zoals gezegd; het eten was echt voortreffelijk! maar ik zal er niet snel meer een lunch overdag organiseren, daar vond ik het echt veel te rumoerig voor.

12 januari 2018 beoordeeld

prijzige gerechten die fantasieloos zijn; porties OK;wijn is goed maar wordt niet ontkurkt aan tafel als je fles besteld...; bediening traag en gastvrouw onvriendelijke uitstraling; geen terugkom tent: slechte prijs kwaliteit verhouding

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu la strada genomen. Lekker menu met een paar amuses op voorhand. De huiswijn was ook in orde. Je zit er ook gezellig. Bediening zeer vriendelijk.

19 november 2017 beoordeeld

We hebben het restaurant bezocht op een zaterdagavond met een groep van 10 personen. Ondanks de relatief grote groep, was dit geen enkel probleem voor de ontvangst en de bediening. Alles werd op een discrete en professionele manier uitgevoerd, zonder hierin te overdrijven.

We kozen met ons gezelschap voor het 5-gangen "La Strada" menu. En dat was een goede keuze. Alle gerechten waren zeer lekker en smaakvol. Enig puntje van kritiek: De porties zouden voor mij een klein beetje groter mogen zijn... Maar dit is een persoonlijke mening. Je gaat absoluut niet met honger van tafel!

We hebben hier een leuke avond beleefd en genoten van een een goede Italiaanse keuken. Voor mij voor herhaling vatbaar.

Reizigers die La Strada bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In La Strada geweest? Deel je ervaringen!