Gratis annuleren tot 28-05-22
PricelineUS$ 122
TravelocityUS$ 122
Orbitz.comUS$ 122
Beoordeeld op 26 maart 2021 via mobiele applicatie

Door de nieuwe maatregelen ons weekend village moeten verzetten en via hotels.com hier geboekt. Onthaal super vriendelijk ook al waren we wat uren te vroeg, zeer mooi restaurant , mooie kamers. Door de Corona in weekdag weinig boekingen wel volboekt in het weekend dus het was zeer beperkt in menukaart maar de patron heeft gezorgd voor een perfect diner, een carpaccio met fantastische verse producten en een super lekkere Italiaanse lasagne, zaak is familiaal Italiaans, een aanrader
Grazie mille voor alles

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 28 oktober 2020

De combinatie hotel-restaurant is echt schitterend. De bijzonder verzorgde en uitstekend uitgeruste kamers en een uitstekende, professionele en toch huiselijke dienstverlening maken van Al Mulino een echte aanrader. Probeer zeker ook het restaurant en vergeet daarbij de wijnkaart niet. De patron adviseert u graag wanneer ze 'uw' wijn niet in huis hebben met een betaalbaar en vooral heel goed alternatief. Kortom. Zelfs na ons derde verblijf zijn en blijven wij enthousiast. We'll be back! ;-)

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020

IN hotel Al Mulino is het aangenaam vertoeven. Wij hadden een standaardkamer die zeer gerieflijk was. Comfortabele bedden, een fris interieur, proper en hygiënisch, een moderne badkamer en een apart toilet (altijd zeer positief). Daarenboven een goed functionerende airco.
Enige puntje van verbetering : een kleine koelkast voor de gasten op de kamer zou aangenaam zijn, dit vindt men tegenwoordig overal.
Zoals de naam het zegt "Al Mulino" heeft de eigenaar Italiaanse roots maar hij is een geboren en getogen Limburger. De man, evenals zijn echtgenote, is uitermate vriendelijk en gedienstig.
Het ontbijt werd geserveerd (wegens Corona) aan tafel in de ontbijtruimte. Er is tevens een restaurant aan het hotel.
Een eigen parking, gratis, is een pluspunt voor de gasten en wie er komt om in Limburg te fietsen: deze kunnen 's nachts veilig in het hotel gestald worden en voor de elektrische exemplaren, zelfs ter plaatse opgeladen worden.
Kortom : een hotel om aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Het hotel was heel aangenaam en proper in een mooi en rustig kader. Vriendelijke gastvrouw. Ontbijt was zeker in orde ondanks corona-maatregelen.
Wat voor ons ontbrak was een klein koelkastje. Jammer genoeg was het restaurant en de bar gesloten omwille van verlof maar anders hadden wij dit zeker willen uitproberen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Aangenaam en ontspannend verblijf voor mij en mijn vriend.
Mooie en verzorgde kamers.
Enkel jammer van de aparte bedden, deze schuiven nogal gemakkelijk uiteen.
Bij het ontbijt kon er gewerkt worden met nog meer verse producten.

Datum van verblijf: juli 2020