Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 121
Hotels.comUS$ 121
TravelocityUS$ 121
PricelineUS$ 132
eDreamsUS$ 122
Orbitz.comUS$ 121
Beoordeeld op 30 september 2020

IN hotel Al Mulino is het aangenaam vertoeven. Wij hadden een standaardkamer die zeer gerieflijk was. Comfortabele bedden, een fris interieur, proper en hygiënisch, een moderne badkamer en een apart toilet (altijd zeer positief). Daarenboven een goed functionerende airco.
Enige puntje van verbetering : een kleine koelkast voor de gasten op de kamer zou aangenaam zijn, dit vindt men tegenwoordig overal.
Zoals de naam het zegt "Al Mulino" heeft de eigenaar Italiaanse roots maar hij is een geboren en getogen Limburger. De man, evenals zijn echtgenote, is uitermate vriendelijk en gedienstig.
Het ontbijt werd geserveerd (wegens Corona) aan tafel in de ontbijtruimte. Er is tevens een restaurant aan het hotel.
Een eigen parking, gratis, is een pluspunt voor de gasten en wie er komt om in Limburg te fietsen: deze kunnen 's nachts veilig in het hotel gestald worden en voor de elektrische exemplaren, zelfs ter plaatse opgeladen worden.
Kortom : een hotel om aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Het hotel was heel aangenaam en proper in een mooi en rustig kader. Vriendelijke gastvrouw. Ontbijt was zeker in orde ondanks corona-maatregelen.
Wat voor ons ontbrak was een klein koelkastje. Jammer genoeg was het restaurant en de bar gesloten omwille van verlof maar anders hadden wij dit zeker willen uitproberen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Aangenaam en ontspannend verblijf voor mij en mijn vriend.
Mooie en verzorgde kamers.
Enkel jammer van de aparte bedden, deze schuiven nogal gemakkelijk uiteen.
Bij het ontbijt kon er gewerkt worden met nog meer verse producten.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Mooie kamer en lekker ontbijt, maar jammer dat de coronamaatregels hier niet nauw worden genomen. Bij het ontbijt had geen enkel personeelslid een mondmasker op terwijl sommige gasten dit wel droegen.

Beoordeeld op 11 juli 2020

Ik heb genoten van dit mooie hotel.
Vriendelijke personeel en mooie kamers .
Ik ga zeker nog eens terug. Het ontbijt was ook lekker en vers. Parkeergelegenheid was voorzien. Kortom een goed hotel. Mooi restaurant ook.